Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 05-12-22 kl 06:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Kaldt i dag gitt.
Postet 05-12-22 kl 09:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ingen som vil skrive noe som helst?

Jeg er på jobb i dag og skal på spennende seminar fra lunsj og ut arbeidsdagen. Som vanlig er jeg blitt bedt om å lede en gruppediskusjon, men jeg velger å ta det som en tillitserklæring for dette er virkelig en forsamling med masse høykompetente folk.
Postet 05-12-22 kl 09:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det mest spennende jeg har gjort hittil i dag er å kjøre ungdommer, spise havregrøt og drikke kaffe. Nå hviler jeg. Spennende hverdagsliv.
Postet 05-12-22 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Er kommet meg til kontoret. Jeg hadde en legetime kl 8, og jeg benyttet anledningen til å spasere den halvtimen det tok, og tok bussen på jobb etterpå. I ettermiddag har jeg fine planer med en venninne.
Postet 05-12-22 kl 09:26 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det viste seg å være covid, gitt, og jeg er spent på sykdomsforløpet. Fy søren det er tøft å være sjuk som godt voksen.
Postet 05-12-22 kl 09:26 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Det er en mandagete mandag etter ei hard sjudagers arbeidsuke. Men det er bare å bite tennene sammen! Jeg har te og et snev av arbeidslyst, så det er vel bare å utnytte det!
Postet 05-12-22 kl 09:27 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Herregud så kaldt det er i dag!!
Jeg var ikke forberedt på 15 blå, og fikk sjokk da jeg kom ut døra. Og da var det alt for seint å gå inn igjen for å lete frem og ha på ullundertøy. Da hadde jeg ikke rukket toget.

Jeg er klar for ferie nå kjenner jeg. Altfor mye som skjer denne og neste uke.
Postet 05-12-22 kl 09:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er veldig mandag og det er litt mange baller som er i luften. Tror jeg må ta en liten gjennomgang og plassere ansvaret for noen av de andre steder.

Det er kaldt på Sørvestlandet også, vi må muligens ta fram den frittstående ovnen snart.
Postet 05-12-22 kl 09:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
15 blå uten ullundertøy høres sjokkartet ut ja, Mex.:brr:

Her er det rundt null og været vipper mellom snø, sludd og regn. Hvilket vel vil si at det ender opp med enda mer holke enn vi hadde fra før. Glad jeg fikk henta piggskoene mine på hytta for noen uker siden.

God bedring Albertine. Silver lining får være at du antagelig blir ferdig med dritten i god tid før jul.
Postet 05-12-22 kl 09:54 av Heilo Heilo er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg begynner å lure på om jeg er syk, eller om jeg bare innbiller meg ting. Jeg er så kald på føttene og hodet begynner å tykne. Jeg vet med sikkerhet at jeg var utsatt for koronasmitte midten av i forrige uke, men nettopp det at jeg VET tror jeg bidrar til at jeg føler meg verre enn jeg faktisk er.
Postet 05-12-22 kl 10:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det vart litt seint i går, må lære meg å ha med mi lille pille når eg er på besøk om kveldane. Heldigvis totalt planlaus måndag, så eg får levd sakte og henta meg inn igjen.

15 kalde, Mex? Helsike.


God betring til deg, Albertine. Og Tjorven, får håpe du kviknar til og slepp å bli sjuk.
Postet 05-12-22 kl 10:45 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Her var det bare 10 blå.

God bedring til de syke!
Postet 05-12-22 kl 10:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God bedring til dere som har syke!

Jeg har sovet 1,5 time i natt, så jeg har bare det ene øyet åpent mens jeg "ser på" at elevene mine jobber med gruppearbeid. Heldigvis trenger de ikke hjelp til noe, og jeg har tenkt å skulke et møte etterpå så jeg kan gå hjem fra jobb klokka 14.
Postet 05-12-22 kl 10:49 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Håper det ikke slår helt ut da, Tjorven.

Pappa ligger på operasjonsbordet akkurat nå. De skal fjerne kreftsvulsten de fant. Håper så inderlig at operasjonen går bra.
Postet 05-12-22 kl 11:04 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Herreminhatt. Jeg satt til fire i natt og skrev eksamen, opp igjen 7 og husjet ungene til skole, og så noen timer til skriving, hvorav den siste halvtimen ble brukt til reformuleringer for å komme innen de magiske fire tusen ordene. (Endte på 3997. ) Men nå er den levert, og om en time må jeg være presentabel, sjarmerende og ikke minst våken på et jobbarrangement.

Men yay, levert!
Postet 05-12-22 kl 11:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Faderullan, vel blåst, Mave!
Postet 05-12-22 kl 11:51 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Oi, jeg trodde at jeg var litt trøtt ettersom jeg glemte å slappe av i helga. Det var så mye gøy, spennende og viktig å ta seg til. Men nå er jeg litt kjørt.

Akk, ja heldigvis ikke så mange arbeidsdager denne uken heller.
Postet 05-12-22 kl 11:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
God bedring til syke og klem til dere som av ulike grunner er trøtte i dag! Grattis med levert eksamen!

Jeg har laget liste over jobbgjøremål før jul så nå er det bare å sette i gang. Og lukke øynene for alt som skal skje utenfor jobb. Etter ørten år med unger på alskens aktiviteter skal vi i år droppe to av avslutningene som innebærer ekstra kjøring på hverdags ettermiddager. Ungen synes det er like greit så da har jeg null dårlig samvittighet. Desember ass.

Og hva ER det gule lyset ute på her ved Oslo nå? :myse:
Postet 05-12-22 kl 11:56 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kjip regndag her i nord - men kanskje like greit siden det har vært helt tørt hele november sånn at det faktisk har vært skogbrannfare her. Skal bli kuldegrader utover uka.

Jeg har brukt formiddagen til å få oversikt over resten av uka og planlegge litt timer, mens jeg har kjent på at jeg brygger på noe. Perfekt timing når jeg har muntlig eksamen i morra.
Postet 05-12-22 kl 12:35 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Kaldt her i vest og. Ikkje så kaldt som andre plasser, men eg har fått frost i meg og klarer ikkje å tine. Eg er ein frysepinne og etter all behandling er eg blitt enno verre. Eg må no ha 3 dyner (ei er vektdyne) for å klare å sove, utan å hakke tenner. Det er så slitsomt å ha det sånn. Blæ.
Postet 05-12-22 kl 13:34 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God bedring til de syke

På hjemmekontoret i dag. Vært hos legen - ikke helt sikker på hvor klok jeg ble av det.....

Så møtemaraton. En time igjen I kveld skal jeg til en venninne for den årlige julesnoplagingen
Postet 05-12-22 kl 14:27 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
God bedring til alle som trenger det

Er på jobb, småforkjølet, men det er alle rundt meg også. Hektisk, men snart ferie.
Postet 05-12-22 kl 15:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Puh, pappa har det bra.
Postet 05-12-22 kl 18:17 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det var godt nytt, Albertine.
Postet 05-12-22 kl 18:19 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Takk, Syrinx. Sorry at jeg ikke kan ta imot kaffebesøk i morgen...
Postet 05-12-22 kl 20:53 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Ikkje tenk på det. Du har meir enn nok med å kvitte deg med virus om du ikkje skulle jobbe med å kvitte deg med ein gjest utan sosiale antenner i tillegg.
Postet 05-12-22 kl 21:01 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no