Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Andre søndag i advent

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Andre søndag i advent

Postet 04-12-22 kl 06:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er våken, men fortsatt under dyna. Ingen planer i dag.
Postet 04-12-22 kl 08:46 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har ufattelig mye å gjøre, men har fått feber. Ligger på sofaen med ullteppe og dyne med hund i fotenden og hutrer.
Postet 04-12-22 kl 09:17 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God bedring!
Postet 04-12-22 kl 09:35 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
God bedring Albertine
Postet 04-12-22 kl 09:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Klarvær og minus 8 ute. Må vel ut en tur etterhvert men foreløpig pusler jeg med litt småtterier inne. Jeg har appelsinskiver til tørk i stekeovnen og rundstykkedeig til heving på kjøkkenbenken. Te i julekopp og strikking. God start på søndagen
Postet 04-12-22 kl 09:50 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Albertine.

Ingen store planer for i dag annet å kjøre hjem.
Postet 04-12-22 kl 10:15 av star star er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, Albertine!
Jeg er også febersyk, og har avlyst pepperkakebakeplanene, for å samle krefter til barnas lange julekonsert i ettermiddag.
Tre år siden siste, så blir nok fint da.
Postet 04-12-22 kl 10:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er klar til å kjøre gjennom eksamenspresentasjonen min og se hvor mye for lang den er. Etterpå skal jeg ut og gå tur i finværet men vi fortsatt har litt lys.

Sitter ellers her og skriver med fine, nye pulsvarmere på som jeg fikk i adventskalenderen, og som Frøkna har hekla til meg.
Postet 04-12-22 kl 10:30 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
God betring til deg, Albertine.

Eg har sove så godt at det burde utløyse medalje i natt. Vakna halv ni og valgte å ikkje stå opp før no for litt sidan.

I kveld skal eg på "barseltreff" med barselgruppa Best Utan Barn. Eg har annonsert at eg skal ta med rundstykker, så får nesten køyre i gang med litt baking etter kvart.
Postet 04-12-22 kl 11:05 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Har rent og ryddig hus, og venter på hyggelig besøk til pepperkakebaking senere i dag.
Godt med en rolig dag etter maratonsosialisering hele dagen i går.
Postet 04-12-22 kl 11:11 av Shun Shun er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er sliten. Når alt går etter planen holder jeg meg i gang, men nå kan selv bittesmå tuer velte store lass og vippe meg av pinnen. Jeg trenger ferie.
Postet 04-12-22 kl 13:45 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mårn. Ganske sliten her også, men den aller verste kreisiperioden er heldigvis over.

Jeg trener på å venne meg til progressive briller (og til å gå med briller hele tida). Det er ikke SÅ lett! Adding insult to injury, liksom, ikke bare er man blitt gammel og umuligsynt, men man må jobbe for å få til å bruke brillene man egentlig ikke har lyst til å gå med også?! Makan!
Postet 04-12-22 kl 14:31 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nå begynner min verste periode på jobb, men i natt sov jeg i alle fall godt. Er klar for lang juleferie i år, første gang på lenge.
Postet 04-12-22 kl 15:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Sånn er det med høreapparatene også, Toffskij.
Postet 04-12-22 kl 20:29 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no