Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 13-02-22 kl 09:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
Morn! Vært oppe en time allerede, klar for spennende OL-dag. Skal på date med kjæresten i dag, skal se Mord på Nilen på kino. Gleder meg!
Postet 13-02-22 kl 09:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så koselig med date, Albertine.

Jeg drakk vin med naboer til langt på natt i natt. Det gjorde godt, men er neppe den perfekte oppladningen til dagens barnebursdag med en haug høylytte 8-åringer.
Postet 13-02-22 kl 10:24 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe og føler meg litt shabby. Jaja, uansett ingen planer ute i dag. Fortsetter småryddinga. Fikk gjort unna en del papirarbeid i går.
Postet 13-02-22 kl 11:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kjenner litt ekstra på pust og temperatur, de innbilte symptomene florerer etter at eldste testet positivt i går.

Ellers en rolig dag foran oss.
Postet 13-02-22 kl 13:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Er det teit å ha forventninger til morsdag…? Det er bare så tydelig at hvis det ikke blir tilrettelagt for det av meg, så skjer det ingenting…. Jeg prøver å ha null forventninger og likevel hadde jeg satt så veldig pris på et kort med 5 ord liksom. Kan ikke huske jeg har tenkt så mye over det tidligere, så er nok ikke i en litt sårbar periode hvor jeg føler at jeg blir litt glemt på flere fronter…
Postet 13-02-22 kl 13:48 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg testa positivt i dag, men ettersom jeg i går hadde hodepine, vond hals og feber OG at mann og sønn testa positivt på torsdag, så var dette noe jeg regna med. Det motsatte hadde egentlig vært rarere.

Minerva: jeg skjønner hva du føler. Vi markerer ikke morsdag (og ikke farsdag heller). Og da har jeg ingen forventninger.
Postet 13-02-22 kl 14:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, Tjorven!

Minerva, klart det er lov å bli skuffet, særlig hvis en føler seg litt glemt jevnt over blir jo sånne dager litt ekstra såre.

Ingen stor feiring her heller, og jeg savner min egen mor såpass at jeg må skygge litt unna sosiale medier, men ungene har bestemt at vi skal ha kake. Og eldste erklærte at jeg ikke trengte å gjøre noe i hele dag. Vel, klesvaskhaugen forteller meg noe annet.
Postet 13-02-22 kl 14:26 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Her må jeg diske opp selv. Vi feirer vel ikke, men eldste forlangte noe. Blir vafler i kveld.
Postet 13-02-22 kl 14:41 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring, Tjorven!

Vi gjør det samme som hos Tjorven, ignorerer dagene. Men jeg har sagt fra til yngste at hans biologiske mor nok hadde satt pris på en hilsen i dag.
Postet 13-02-22 kl 15:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg annonserte høyt og tydelig tidligere i uken at det var morsdag på søndag. 14-åringen hadde vært med en venninne og handlet noe lite og koselig i gave.. Eldste baker litt, og guttungen på 19 ante ikke at det var morsdag i det hele tatt. Blomster kjøpte jeg selv i går.
Postet 13-02-22 kl 15:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Yngste har gratulert med dagen og sagt at han gjør det meste for meg i dag. Eldste husker nok ikke at det er morsdag. Blomster har jeg fått mye av i det siste i forbindelse med at jeg er syk, så det trenger jeg ikke.
Postet 13-02-22 kl 16:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Har vært hos min mor med blomster. Begge mine har gratulert meg.
Postet 13-02-22 kl 17:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Morsdag og farsdag feires her, det har jeg lært chablisbarnet også, jeg har defor fått gave, kort med koselige ord og en bok.
Postet 13-02-22 kl 19:03 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi har vært hos mamma og pappa. Der fikk vi kake.
Postet 13-02-22 kl 19:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Min eldste sønn valgte morsdag for å tvinge meg med på Sats og virkelig få demonstrert hvor sjukt mye sterkere han er enn meg. Jeg tok hevn og tvang ham gjennom noen yogaøvelser på slutten.

Nå kan jeg nesten ikke gå, fordi konkurranslysten er sterkere enn vettet.
Postet 13-02-22 kl 21:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg synes morsdag og farsdag er tull og ignorerer. Da mamma levde var det ikke så lett, for hun ville gjerne markere begge deler, men nå går det helt strålende - har ikke fått noen morsdagsgratulasjoner i dag enda jeg har hatt sju stykker fra familien på middag. Setter også pris på at ungene er like likegyldige som meg. (Mulig faren kunne tenkt seg at de markerte farsdagen, men da måtte han i så fall ha lært dem det selv. )
Postet 13-02-22 kl 22:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no