Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 12-12-21 kl 10:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Litt tung start på dagen i dag, hodet virrer av ting jeg burde gjort uten at jeg helt kommer i gang med dem.
Postet 12-12-21 kl 10:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Rolig, deilig dag her. Tre lys er tent, jenta og venninne set oppe og ser julekalendere og et pizzarester til frokost (eg er ganske fornærma på nett det, eg har jo faktisk baka nenne-rundstykker) og det ser ut til å bli ein fin dag.
Håpar du finn roen, celebelen!
Postet 12-12-21 kl 10:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her handler alt om eksamensforberedelser i dag. Jeg prøver å konsentrere meg om det uten å bli stressa av alt annet jeg skulle gjort. Gleder meg til torsdag ettermiddag, da er semesteret over.
Postet 12-12-21 kl 11:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God søndag! Sitter med god-kaffe etter deilig søndagsfrokost. Hodet virrer litt av alt som skjer på jobb- og frivilligjobbfronten for tiden, men det skal jeg nok takle.

Dagens donter er klesvaskskyfling, skrive søknad for frivilligjobb og forberede neste ukes middager. (Har foreløpig ikke lykkes med slik planlegging, og jeg gir meg aldri! )
Postet 12-12-21 kl 11:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her står pynting av pepperkakehus på planen.
Og så må jeg få gjort unna en bestilling og fiksa en gave som jeg plutselig ble oppmerksom på at må sendes.
Postet 12-12-21 kl 11:58 av star star er aktiv nå
Gammel
Selma sin avatar
Ferdig trent og klar for julebakst her. I kveld skal vi på julekonsert i Nidarosdomen
Postet 12-12-21 kl 12:31 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nå ble jeg reint med-fornærma, hondacrv!

Jeg henger bare i dag etter 75-årsdag i går og for lite søvn i natt.
Postet 12-12-21 kl 19:04 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har nenne-rundstykker til etterheving på benken as we speak. Porsjon nr to denne helga; det blir ikke jul uten.
Postet 12-12-21 kl 19:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no