Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 30-01-21 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg har knapt sovet i natt. Igjen. Men nå skal nå innta store mengder kaffe før jeg skal ut på skitur i kulda. I sol! Med venner! Ekte mennesker!!
Postet 30-01-21 kl 08:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ingen planer, men tror kanskje jeg skal ut en tur i sola. Om ikke annet er det andre mennesker der.
Postet 30-01-21 kl 09:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vi får besøk av niese, som skal sove her i natt. Det blir koselig avveksling. Ellers få planer. Kanskje bake noen rundstykker, handle litt og drikke kaffe.
Postet 30-01-21 kl 09:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har stått opp FØR mannen, for første gang på sikkert fire år. Jeg har lagd te og fyrt i peisen, og nå håper jeg han ligger en stund til, så jeg drikke te og strikke i fred og ro. Ungene er i kjelleren og gamer. Nesten så jeg kan vurdere å like morgener.
Postet 30-01-21 kl 09:33 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
18 minus ute, jeg vil ha det varmere.
Vi skal levere inn igjen bilen vi har hatt på prøvekjøring , utenom det blir det storrydding.
Postet 30-01-21 kl 09:50 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Rundt 18 minus her også, lite fristende å gå ut mer enn nødvendig. Ville skal på Peppe's for å feire bursdagen til en venninne, ellers er det lite planer for helgen.
Postet 30-01-21 kl 10:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Her har det snødd i natt og skal snø hele helga før kulden setter inn skikkelig i neste uke. Gutta skal oppi bakken idag så nå holder jeg på å lage god frokost sånn at de skal spise ordentlig før de drar. Ellers få planer for helga. Junior får besøk av en klassekompis i kveld og det skjer egentlig aldri så det blir veldig fint. Jeg skal være vertskap og pizza står på menyen.
Postet 30-01-21 kl 10:16 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Det er kaldt ute. Var mer enn -17 da jeg la meg. Har ikke orket å stå opp enda. Venter spent på pressekonferanse kl. 10. Lockdown og ingen planer.
Postet 30-01-21 kl 10:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her er det -9, og vi skal snart i bakken. Jeg håper sikten er bra, hittil ser det litt flatt ut.
Mannen har fått ny ryggskinne til bursdagen, og jeg er misunnelig. Hans nye er mye bedre enn min gamle.
Postet 30-01-21 kl 10:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Du vet den introverte Strutsen er lei av korona og lite sosial omgang, når hun entrer Kaffebloggen for litt skravlings.

Minstemann og jeg er hjemme alene. Jeg ble vekket av den firbeinte, som sto og dyttet labben på ryggen min og syntes jeg hadde sovet lenge nok. Da måtte han ut og gjøre sitt fornødne. Her er det -15 grader nå så det vil nok ikke bli mye ute i dag, selv med sol. Men jeg har mer enn nok pensum å lese, så finner nok noe å gjøre inne.
Postet 30-01-21 kl 11:59 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hårvask og ukeshandling står på planen i dag. Det har snødd i natt og ungene er på vei ut for å ake.
Postet 30-01-21 kl 12:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har vært hos veterinær med bikkja og det var jo hyggelig å se litt folk. Skal på apotek, polet og matbutikk etterpå, og det dekker vel det som finnes av åpne butikker på senteret.
Postet 30-01-21 kl 12:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mave: leste et leserinnlegg i avisa i går, eller deler sv det da, hvor hun som skrev ironiserte over at ulas sosiale høydepunkt var timen hos gynekologen.
Postet 30-01-21 kl 13:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Haha!

Det er ganske mørkt.
Postet 30-01-21 kl 13:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Det er godt det finnes noen høydepunkter, Blånn!
Postet 30-01-21 kl 13:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Aha, celleprøve er en god idé!
Postet 30-01-21 kl 13:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen, her våknet jeg til stille hus rundt kl 09. Kjæresten og Bonusgutten hadde kjørt i 07 tiden, de er på vei tilbake med første lass nå.

Jeg har ryddet plass i kjelleren, og er helt utslitt nå. Har også ryddet og ordnet stua og kjøkken, så føler jeg har gjort mitt, selv om jeg ikke er med og kjører, haha.

Bonusgutten blir igjen her nå, mens kjæresten kjører tilbake igjen. Broren min kommer og hjelper til med å få inn tredemølla og det de har med seg nå.

Kanskje jeg skal få til å begynne med trening igjen, yey!

Har lovt Lillesøster å bake rundstykker og ost og skinke-horn, når hun oppdaget at det var ost og skinke inni rundstykkene hun hadde med seg på skolen, så har hun også funnet ut at de finnes i fryseren, og kan tines i micro, så tror det begynner å bli rimelig tomt.
Postet 30-01-21 kl 14:33 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det er så fint ute, men jeg tør ikke gå tur. Selv ikke med brodder på. Har vært på butikken og handlet det vi trengte.
Postet 30-01-21 kl 15:59 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no