Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 09-11-20 kl 07:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Hei og hopp!

Eldste skal få en liten skjennepreken i dag, for å ha satt fra seg elsykkelen min med minimalt med strøm. Jammen godt at kollegaen min ikke hadde rukket å kjøre forbi, så jeg fikk sitte på. Litt varmt å sitte i bilen, fullt påkledd for å sykle i kulda, men men.

Nå kaffe og bestilling av varer.
Postet 09-11-20 kl 07:56 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg benyttet meg av muligheten hjemmekontoret gir og hadde en ekstra halvtime i sengen i morges. Deilig

Nå har jeg ett "nytt" (bruktkjøp) pent ullskjørt, høyhalset genser og ullstrømpebukse og har det komfortabelt og hyggelig på spisestuekontoret.

Helt grei dag med rutineoppgaver, som bare haster sånn litt, sånn at jeg kan jobbe rolig gjennom dagen. Om det blir godt vær kan det til og med være at det blir litt luking i hagen i lunsjen.
Postet 09-11-20 kl 08:02 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Helt uten grunn har jeg nesten ikke sovet i natt. Det er egentlig ikke grunn til bekymring for noe som helst, men hodet ligger allikevel og kverner hele natta. Jeg er erfaren på dette, men i natt var det ingen triks som var til hjelp.

Jeg har masse møter og mye å gjøre på jobb i dag, så her er det bare å lage store mengder kaffe.
Postet 09-11-20 kl 08:05 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er sliten etter arbeidshelg, ikke den beste inngangen til arbeidsuke. Jeg skal en tur innom for fysisk undervisning før og etter lunsj, nå leser jeg pensum.
Postet 09-11-20 kl 08:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg la meg og sovna klokka elleve, og er noenlunde i vigør i dag. Heldigvis. No venter heimekontor og undervisning på temas, og eg banner kanskje i kirka no, men i dag kjennes det faktisk deilig. Og så er det frisøren etterpå. Bra mandag.
Postet 09-11-20 kl 08:29 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen. Blytung morgen i hodet mitt, uten annen grunn enn koronarestriksjoner, november, tåke og mandag på en gang. Hjemmekontordagen er i gang, teamsfellesmøte med tall og info fra forrige måneds drift. Jaja.
Postet 09-11-20 kl 08:54 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Tung dag i dag. Det gikk opp for meg i dag tidlig at jeg skal ha enda en uke på hjemmekontor i rekken av altfor mange og hadde en liten tur i deppekjelleren. Men, men, kan ikke klage. Har jobb. Kule kollegaer. Morsomme arbeidsoppgaver. Ingefærte i koppen og musikk på høyttaler. Kunne vært verre.
Postet 09-11-20 kl 08:57 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har såpass med dårlig konsentrasjon på hjemmekontoret for tiden, at jeg har innført 45 minutters arbeidsbolker, og 15 min «gjør hva jeg vil». Håper å snu trenden med det. I tillegg var det nydelig vær ute i dag tidlig, så jeg tok meg en rask 5 minutter i nabolaget.
Postet 09-11-20 kl 09:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her ble det hjemmekontor på meg også. En kort tur innom jobb viste at det i går kveld var kommet sterk oppfordring om hjemmekontor til alle som ikke kjører forsøk, så da var det bare å pakke snippesken og dra hjem igjen.

Det er ikke noe absolutt krav da, så går jeg på veggene kan jeg ha en kontordag eller to.
Postet 09-11-20 kl 09:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Skikkelig gråmandag. Kranglet med nettet og restartet boksene to ganger for å få logget på, tung i hodet og egentlig ganske lei. Heldigvis er jeg alene på hjemmekontoret i dag, så jeg trenger ikke ta hensyn til andre som også skal sitte og jobbe.
Postet 09-11-20 kl 09:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har kommet meg på jobb. Men arbeidslysten er ikke enorm... Skal skrive en haug med vedtak i websak i dag og det er bare blæh. Og nå har jeg ventet 30 minutter på IKT-ansvarlig som jeg hadde kalt inn på møte. Surprise, han dukket ikke opp.

Trist og grått og relativt surt å sykle til jobb i dag. Nå står sykkelen til lading slik at jeg kan bruke mye strøm oppover igjen.
Postet 09-11-20 kl 09:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Første teamsmøte var skikkelig interessant. For en gangs skyld fikk vi til en god faglig diskusjon med mange gode argumenter fra forskjellige folk. Jeg virkelig liker jobben min når det blir sånn.

Nytt møte om 10 minutter, og der har jeg ikke de største forventningene.
Postet 09-11-20 kl 09:50 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Fin helg, kjip mandag.
Postet 09-11-20 kl 09:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt kjip helg, glad det er mandag og hverdag akkurat nå.

Dagens to første statusmøter er gjennomført, nå venter en haug med dokumenter som skal ferdigstilles.
Postet 09-11-20 kl 09:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra kontoret. Her deler vi på å sitte hjemme, foreløpig er det så mange som ønsker å sitte hjemme, at vi som ønsker å sitte på kontoret fremdeles får dra hit. Glad for det, jobber bedre her enn hjemme (selv om det ikke ser slik ut når jeg henger i kaffebloggen. )
Postet 09-11-20 kl 11:00 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi har sendt alle elevene hjem. Det var så kaldt at det ikke var forsvarlig å holde åpent. Så jeg er også hjemme.
Postet 09-11-20 kl 11:12 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Kaldt? Inne? Hva skjer?
Postet 09-11-20 kl 15:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Inne ja. Det var visstnok et strømbrudd før helgen som gjorde at pumpene ble koblet ut. Det var 14-15 grader inne og ordentlig kaldt.
Postet 09-11-20 kl 19:08 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no