Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 08-11-20 kl 07:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen, god morgen!
Postet 08-11-20 kl 09:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
God morgen. Frokost i naustet snart før vi drar på et kort besøk til barnas pappa.
Postet 08-11-20 kl 09:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var tidlig oppe og har fått ettergått flere pensumtekster i sømmene. Det brenner på alle kanter med abnorme mengder jobb, så akkurat nå er det en slags superkraft å sove lite.

Snart skal jeg vekke kjæresten med kaffe på senga.
Postet 08-11-20 kl 09:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Vel plassert på jobb. Har fått 20% stilling og jobber annenhver helg fast nå. Jobb er fortsatt gøy.
Postet 08-11-20 kl 09:45 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har sovet. Og er lykkelig med det.
Skal på trening og ut på tur.
Postet 08-11-20 kl 09:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Strikker, leser bok og drikke te. Fin start på dagen. Snart ut med hunden, så trening og stallen....
Postet 08-11-20 kl 10:12 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi bråvåknet av alarmen i natt (utløst ved en feil), så det ble ikke den beste søvnen. Strikking, besøk, rydding og småpusling i hus og hage er de eneste planene for resten av dagen.
Postet 08-11-20 kl 11:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Farsdagsfrokost her. Mini har laget blå hjerter som vi har hengt opp til pynt. Mini skal på trening, men ellers få planer. Har en e-post jeg må få ut, men ellers blir det en del sofa.
Postet 08-11-20 kl 11:43 av vixen vixen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no