Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 27-08-16 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar
Eri fjellheimen sammen med en haug fine FP-damer. Solen er frem og gjett hvem som sto først i køen til båten som skal bringe folk til starten på turen over Besseggen? FP's finest, of course! Ut på tur, aldri sur!
Postet 27-08-16 kl 08:17 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Ååååå god tur. Skulle så gjerne vært der.
Nå har jeg vekket rommet med reville fra trompet
Første kamp kl 9.

Men først, litt dansk morgenmad.
Postet 27-08-16 kl 08:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Kos dere! Jeg er i Valdres med 9 barn og 3 venninner. Mine barn soratt opp 6.30 og er fysisk ute av stand til å drunte. 6.50 var alle barn våkne.
Postet 27-08-16 kl 09:08 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.Her sover alle ungene, 3 i tallet, vi har en overnattingsgjest. Jeg skulle egenlig bakt en kake til fotballturnering, men jeg eier ikke motivasjon, så nå er planen å oppsøke nærmeste bakeri og håpe at de har en eller annen rund kake jeg kan kjøpe. Jeg hadde nemlig tenkt å bake en skuffekake, men så har kantineansvarlig bestemt at man kun kan levere runde kaker av en eller annen merkelig grunn.

Ellers så går dagen med til kantinevakt på nevnte fotballturnering.
Postet 27-08-16 kl 09:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. God tur til de som skal over fjellet og god turnering til de som skal det. Mitt mål for dagen er å få huset på stell igjen etter uka. Langsomt.
Postet 27-08-16 kl 09:53 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kos dere masse på tur alle FP-damer!

Jeg er fortsatt under dyna med kaffekopp på nattbordet. Mannen sov lenge i dag så jeg måtte ordne den selv! Servicenivået her daler altså.

Vi har ingen andre planer for helgen enn klesvask og verandasitting i finværet. Deilig!
Postet 27-08-16 kl 10:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg skal til Roma og satser på at jordens beven er over for denne gang. Men fullt program før den tid. Svusj!
Postet 27-08-16 kl 10:36 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt i senga. Laaang dag på håndballcup venter.
Postet 27-08-16 kl 11:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Frokost fortært, nå blir det fiksing og ordning til barnebursdag i morgen. Ser i grunnen fram til at foreldrene henter dem i morgen rundt 15.30.
Postet 27-08-16 kl 11:16 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
God tur til alle i fjellheimen!

Jeg er helt nyvåknet, og sitter og venter på at kjøkkenet skal bli ledig etter at mannen har vasket opp og Poden har fikset seg frokost. Han (Poden, altså) skal i bursdagsfeiring, med posen full av ekstra Playstation-kontroller, så snart han har spist litt, og jeg regner med han blir borte hele dagen. Får se hva vi voksne finner på.
Postet 27-08-16 kl 11:18 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
God tur til fjellvandrerne!

Jeg har et loft og en gang å tømme. Det gleder jeg meg så mye til at jeg prokrastrinerer og drikker kaffe (mens mannen støvsuger). Bare fem minutter til, så skal jeg svosje.
Postet 27-08-16 kl 11:44 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God tur, fjellvandrere!

Jeg spiste 10 retter med dertil vin i går, men fikk sove overraskende greit så formen i dag er bra. Da blir det joggetur for å hente bilen! Og inspirert av samtalene ved bordet i går vurderer jeg sannelig å sette en brødeig.
Postet 27-08-16 kl 11:59 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her er det vind og regn ute, så jeg er godt fornøyd med å være inne. Bollebaking på gang, både med og uten gluten. Det er definitivt en dag for nybakte rosinboller (alle dager er dager for R, ikke sant, Divine) med brunost.
Postet 27-08-16 kl 12:07 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Og der deisa telefonen min i bakken og skjermen er nå offisielt helt løs. Den har skrantet siden den fikk seg en smell i sykkelulykken i mai. Men med litt sportstape virker den i allefall.
Postet 27-08-16 kl 12:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Deilig og langtrukken lørdagsfrokost er over, nå sitter jeg i sofaen og gruer meg til å bruke dagen på rydding og vasking. Vi skal ha overnattingsbarnevakt ganske snart, og soverommet vårt er ikke akkurat et sted som er høyt prioritert når vi rydder ellers. (Les: Det er inn der vi slenger alt mulig som vi ikke vil vise fram til noen.) Badet må jeg også vaske. Urettfeigt.
Postet 27-08-16 kl 12:18 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Skitvær og fotballcup. Rolig morgen og første kampen er først kvart på tre. Mannen er i Oslo så jeg og gutta tar det lugnt. Lei av kaoshus, men jeg må innrømme at jeg er så dårlig på skruing at kjøkkenet ikke kommer noe lenger så lenge mannen er borte. Neste helg så kommer ny leieboer så om kjøkkenet ikke er ferdig da så står vi uten neste helg.
Postet 27-08-16 kl 12:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God tur til FP-gjengen!

Så trøtt og sliten og det etter å ha sovet godt og lenge. Leiligheten må få litt omsorg og det er på tide med en gjennomgang av klesskap til både store og små.
Postet 27-08-16 kl 13:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trøtt og sliten her også. Varmt ute er det også. Burde sikkert gjort noe, men orker i grunnen ikke.
Postet 27-08-16 kl 15:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Odelia sin avatar
Shit, det er mye energi og lyd i 4 unger

Labber rundt og later meg med innspill av husarbeid i ny og ne. Er midt i nattevaktshelg så noe stort prosjekt verken frister eller venter, men kjenner det rykker i løpefoten. Laget smuldrepai av norske epler i stedet for da jeg bør ha en hviledag så får heller sola nytes fra terrassen i dag. Tror jeg skal gjøre et tredje forsøk på å få meg en kopp varm kaffe nå før ovnsklokka ringer om 5 minutter.

Håper fjellgjengen har hatt en vidunderlig tur! Er kjempeunnelig på dere!
Postet 27-08-16 kl 19:44 av Odelia Odelia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no