Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 03-08-16 kl 10:20 av Kaffestuggu

Senvakta på plass nå, kaffen kommer straks.

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
To unger i senga med hver sin blinkende sprettball festet til et tau, som bare innimellom treffer meg. Jeg trenger kaffe

Vi er på ferie og har late dager med mye bading og sol. Deilig!
Postet 03-08-16 kl 10:28 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornings! Det viser seg at når jeg er alene hjemme, er det ytterst vanskelig å komme seg på kontoret før klokka ni. Oh well, jeg har da fått gjort en del likevel.
Postet 03-08-16 kl 10:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eldste har venninne på overnatting. Alle tre ungene sover fortsatt! Null planer.
Postet 03-08-16 kl 11:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Grøss, Lilletrille. Sprettball høyrest ut som mindre komfortabel vekkemetode. Eg blei vekka av 3,5-åring som kom og sa: "Det er faktisk en krabbe som kan klippe inne på rommet mitt". Det viste seg heldigvis å vere eit stankelbein.

I dag skal svigers ta med Ungen på overnatting på hytta, så eg venter på at han skal bli henta nå. Vi skal forsøke å bruke kvelden litt effektivt til å få lagt gulv i gangen. Det skulle eigentleg gjerast i ferien, men det blei ikkje ferdig på grunn av fukt og mugg under det gamle gulvet. Så akkurat nå er det i overkant kaotisk for min smak her heime.
Postet 03-08-16 kl 11:25 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har fått ørebetennelse og halsbetennelse for andre gang på tre uker. Denne gangen dro jeg til legen med en gang, men så viste det seg å være virus og ikke bakterier denne runden. Lei! Hjemmekontor resten av dagen for å slippe å smitte andre. Skal trøste meg selv med å hente den nye Harry Potter boka takket være klikk-og-hent på Ark etterpå.
Postet 03-08-16 kl 11:33 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har kald kaffe enda jeg har sittet ved siden av koppen i hele formiddag.

Det har vært overnattingsgjest hos junior også i natt, men det er mannen som får styre med dem. Jeg stakk av før fuglene feis.
Postet 03-08-16 kl 11:54 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, men føler meg egentlig som denne (trenger ikke sees med lyd):

(Kilde: youtube.com)


Og det selv om det faktisk er min tredje arbeidsdag etter ferien.
Postet 03-08-16 kl 11:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er fortsatt på hytta. I dag sto jeg opp grytidlig for å få jobbet noen timer Før datteren våknet. Resultatet er selvsagt at jeg sitter og er helt kake nå klokka 11. Planen for dagen er telttur. Håper bare været holder seg tørt.

God gulvlegging nokon!
Postet 03-08-16 kl 12:00 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Takk for det! Foreløpig er eg veldig og skjønner ikkje barnesikringen på saga, så eg venter til mannen kjem heim frå jobb.

God betring, Palmen.
Postet 03-08-16 kl 12:32 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God bedring, Palmen!

Skal en kjapp tur ut for å kjøpe nye bukser til eldste. Plutselig er de fleste av de hun vil bruke litt for korte.
Er helt ødelagt etter at 6-åringen kom inn i senga vår i løpet av natten. Den gutten tar noe alvorlig med plass.
Postet 03-08-16 kl 12:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg fant ut i går at jeg hadde bedre tid enn jeg trodde til rapportering. Dermed ble dagen i dag en god del bedre.
Postet 03-08-16 kl 13:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Vi er stadig vekk i glutenfrieksperimenteringa. I dag står grove rundstykker på programmet. Det er veldig uvant å følge oppskrifter når jeg baker!
Postet 03-08-16 kl 13:46 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
NSB anbefaler hjemmekontor denne uken, og jeg har fulgt oppfordringen akkurat i dag. Sitter og leser på ting jeg ikke helt forstår og hjernen virker som om den har gått i frø. Men i det minste er kaffen og maten her på kontoret helt grei, jeg har nettopp nytt en nydelig omelett til lunsj. Sånt no få'kke du i by'n (joda, men ikke i kantina på jobb).
Postet 03-08-16 kl 14:20 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært i koselig bursdagsbesøk hos en venninne. Nå har vi besøk av en liten kamerat av yngste. De har ikke sett hverandre siden skoleslutt tror jeg, så nå trengte de det. Ute pøsregner det, så jeg har tent stearinlys. Det er nå litt koselig må jeg innrømme.
Postet 03-08-16 kl 20:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Er det du som er glutenfri Pingis? Det er sprekt å omstille hode og vaner til ny matlaging. Jeg har trua på at du fikser biffen!
Postet 03-08-16 kl 23:53 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no