Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 02-08-16 kl 08:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Éowyn sin avatar
En ny såkalt sommerdag.

Siden jeg er den eneste i familien som ikke fortsatt har ferie, har jeg skrevet en liste over alt som må gjøres inne og ute. "Lediggang er roten til alt ondt" osv.
Postet 02-08-16 kl 09:00 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er en ny kampdag på Norway Cup. Jeg startet derfor arbeidsdagen på hjemmekontor kl 06.00. Nå driver jeg å maser snuppa ut av senga slik at hun kan være kampklar på sletta kl 9.45 (med meg som lagleder på sidelinja). I ettermiddag skal hun spille mot et lag fra Palestina, og vi er veldig usikre på hvor mye motstand vi skal møte da.
Postet 02-08-16 kl 09:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
På toget etter å ha pakket og vasket ned leiligheten- klar for et år utenbys. Misunner ikke mannen som kjører flyttebilen med to trøtte unger- jeg har kaffe og musikk. Og er alene!
Postet 02-08-16 kl 10:18 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Er flere folk på jobb nå, men det er seeeeigt. Selv sitte jeg mest på hvordan været blir på Per Gynt spelet, og er litt stresset fordi jeg skal ha et møte klokken 12.00, må si man blir vant til et annet tempo i ferien!
Postet 02-08-16 kl 10:18 av him him er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hvor skal dere nå, observatøren?

I dag må huset ryddet, får besøk av venninner i kveld, og da må jeg. Jeg trenger sånne besøk for å få det gjort. Heldigvis ser det ikke helt gale ut, men nok å gjøre.
Postet 02-08-16 kl 10:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har akkurat ankommet kontoret. Man trenger jo kaffe selv om man er litt sein.
Postet 02-08-16 kl 10:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På jobb, og har kaffe. Man vet man har hatt lang ferie, når man går til kaffemaskina for å få printet noen sider.
Postet 02-08-16 kl 10:34 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Hehe, annemede.

Sol enn så lenge. Frokosten inntatt, skal ha mer kaffe, hatt en jobbtelefon for en time siden hvilket medførte at jeg logget meg på for første gang i ferien. Skal snart ut og plukke bringebær så vi har til vinteren.
Postet 02-08-16 kl 10:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Straks på vei til Kongeparken. Håper det blir oppholdsvær hele dagen.
Postet 02-08-16 kl 10:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg holder fortsatt på å kjempe meg gjennom papirbunkene som har hopet seg opp gjennom ferien. Mistenker at jeg kan ta en ekstra feriedag når jeg er ferdig, det blir noen fler arbeidstimer enn vanlig.
Postet 02-08-16 kl 10:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Elsker å ta 74-bussen til jobb. :norwaycup:
Postet 02-08-16 kl 11:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. I dag skal jeg på kaia og kjøre testtur med rib til Saltstraumen hvis det er plass til meg. Hvis det funker (les: hvis jeg ikke blir stiv av skrekk) skal jeg kanskje jobbe litt som rib-guide framover.
Postet 02-08-16 kl 11:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Rastløs på hyttekontoret. Lurer på om det er på tide å reise hjem og gå på det ordentlige kontoret snart...?
Postet 02-08-16 kl 11:37 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er straks ferdig med å flytte inn på nytt kontor. Nå må jeg spise lunsj snart, kjenner jeg.
Postet 02-08-16 kl 12:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
YESSSSSSS!

Laget til snuppa vant morgenens kamp i Norway Cup mot et lag de hadde fryktet. De spilte godt også mot god motstand.
Postet 02-08-16 kl 12:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Grattis, Tjorven!
Postet 02-08-16 kl 12:25 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er glad mannen min ikke er som Eywon. Jeg tusler rundt og gjør litt hist og pist, mannen får ta seg av jobbingen i halvannen uke til.
Postet 02-08-16 kl 12:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Så morro, Tjorven.
Postet 02-08-16 kl 14:23 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no