Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan er morgenene deres?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-09, 14:19   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan er morgenene deres?

Både jeg og mann er b-mennesker og sliter med å dra oss opp om morgenen. Vi er ofte litt for trege i sengen om kvelden og blir som regel vekket flere ganger av en, flere eller alle barna. Når vi da må opp for å få unger avgårde på skole og barnehage, er vi ofte ganske trege.

Før når vi bare hadde barnehage å forholde oss til, var det ikke like mye pes om å komme oss opp. Mannen min bestemmer arbeidstiden ganske fritt og jeg er hjemmeværende. Men nå som vi har en førsteklassing, må hun være på skolen til 8.30. Vi drar oss ut av sengen 7.20-7.30 og bruker enda lengre tid på å dra førsteklassingen ut av sengen, som er like treg som oss. Vi får ofte litt for dårlig tid, og mannen min går ut av døren med henne 5-10 min før skolen starter (tar 5 min å gå til skolen).

Når står dere opp om morgenen og har dere lett for å komme dere opp? Er dere a- eller b-menneske?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.