|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?
For oss har det det å si at det er egentlig ikke noe problem å stå opp så tidlig som vi gjør og å starte dagen på den måten vi gjør. Ungene må sjelden vekkes, de våkner og er blide og fornøyde og utsovet.
![]() |
#2 |
I mål
|
Ja, det er jeg enig i når det gjelder S. Han må nesten aldri vekkes. Jeg vil heller ikke si at det er noe problem for oss, men jeg våkner jo ikke av meg selv klokken 6 liksom? For meg er det irrelevant om jeg er A- eller B-menneske når jeg velger oppståelsestid. Jeg hadde stått opp 6 samme hva jeg var, ser ingen alternativer. Jeg står opp når det er nødvendig å stå opp, og det har jeg igrunnen alltid gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
Men det gjør gjerne jeg, og har ofte vært våken flere ganger fra klokken fem. Ja, jeg vet, jeg er gal.
![]() |
#4 |
I mål
|
Ja, DA er du iallfall A. Det er jeg enig i. Men jeg føler for å poengtere at det er ikke akkurat sånn at alle vi som står opp før halv syv, våkner da helt av oss selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
Det tror jeg så gjerne. Av og til bare må man, fordi dagen må gå opp, samme hvor trøtt man er.
![]() |
#6 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Helt utrolig å lese om de så klarer å våkne av seg selv så tidlig. Får jeg sove så lenge jeg vil, kan jeg fint sove til kl. 12.
![]() |
|
|