Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-12, 10:38   #961
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Tja. Jeg leser det vel bare som om han har hatt en vanskelig rolle og at han nå i ettertid gjerne skulle ha gjort ting annerledes, men at det sånn som det var ikke følte han kunne ha handlet annerledes. Men at han valgte å stole på en venn, og at han er dypt skuffet over at vennen ikke fortalte dem hva han faktisk hadde gjort. Jeg synes det var ærlig intervju og at det kom godt fram at mannen var utrolig skuffet og følte seg ført bak lyset. Og at Jan var veldig tydelig på at han ikke mener at Øygård kan være ordfører mer. At det han har gjort er galt uavhengig av alt det andre og uavhengig av foranledningen. Bare galt punktum.

Jeg tror det må være utrolig tungt å ha støttet ordføreren offentlig, og jeg tipper mange føler seg sviktet.

Jeg reagerer på hvordan han uttaler at Rune fortsatt vil være hans venn, og at han ikke hadde andre alternativer da han i kommunestyret var med på å vedta at Rune skulle være ordfører for en ny fireårsperiode etter valget i fjor høst. Ingen andre alternativer? Det høres for meg ut som en feig ansvarsfraskrivelse.

Gammel 17-10-12, 10:41   #962
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ikke imponerende av AP: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10062496

VG har kontaktet samtlige ni medlemmer i kvinnenettverkets styringsgruppe, og de mener at partiet ikke kunne gjort mer for jenta.

VG har også vært i kontakt med en rekke nåværende og tidligere Arbeiderparti-topper som uttrykker det samme: At partiet ikke kunne håndtert saken bedre.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette kvinnenettverket blir trukket inn. Deres rolle er i følge artikkelen å være «en pådriver for å sette kvinnepolitiske saker på dagsorden».

Gammel 17-10-12, 10:41   #963
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes også intervjuet med varaordføreren var godt å lese, og det virket som oppriktige uttalelser. Jeg undret meg imidlertid litt over dette:

Det var godt å få sagt det. Jeg har båret på dette siden fredag. Kan hende kapper de huet av meg nå, men jeg har en rettesnor. Når jeg går ut av døra, skal jeg ha god samvittighet.

Hvem er de som kan kappe huet av ham? Dette leser jeg som at det fortsatt er mange mennesker med makt som ikke vil ta avstand fra Øygard, selv etter det som kom ut på fredag.

Gammel 17-10-12, 10:45   #964
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette kvinnenettverket blir trukket inn. Deres rolle er i følge artikkelen å være «en pådriver for å sette kvinnepolitiske saker på dagsorden».

Poenget med artikkelen, slik jeg leser den, var at uansett hvor i AP de spør, får de bare uttalelser om at partiet ikke kunne ha håndtert saken bedre. Det er jeg ikke imponert over. Noen burde ha innsett at den totale fortielsen fra partiet i saken, la et umenneskelig press på jenta og kan føre til at det blir vanskeligere for barn å fortelle om overgrepssaker, særlig der "mektige menn" er involvert.

Gammel 17-10-12, 10:46   #965
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg reagerer på hvordan han uttaler at Rune fortsatt vil være hans venn, og at han ikke hadde andre alternativer da han i kommunestyret var med på å vedta at Rune skulle være ordfører for en ny fireårsperiode etter valget i fjor høst. Ingen andre alternativer? Det høres for meg ut som en feig ansvarsfraskrivelse.

Jeg synes det høres ut som om han forsøker å forklare hvordan det føltes da, ut fra der han visste. Jeg synes det er helt ok at man innrømmer at man har støttet og trodd på noen, men at man innser i ettertid at man gjorde en feil.

Jeg har heller ikke noen problem med at han sier at han enda er enn venn, så lenge han åpent går ut og sier at det Øygard har gjort er feil og uakseptabelt og så åpent tar avstand fra det han har gjort. Jeg tenker at det kanskje er en naturlig reaksjon i en vanskelig situasjon.

Jeg er i grunnen imponert over at fyren lot seg intervjue og kaller en spade for en spade. Det må være utrolig mye lettere for egen del å klamre seg til ideen om at ingenting har skjedd og om man har tatt feil side, enn å stå fram og si at man tok feil og at en fyr man trodde var en fin fyr viste seg å være en som (i beste fall...) griseprater med unger.

Gammel 17-10-12, 10:50   #966
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg synes også intervjuet med varaordføreren var godt å lese, og det virket som oppriktige uttalelser. Jeg undret meg imidlertid litt over dette:

Det var godt å få sagt det. Jeg har båret på dette siden fredag. Kan hende kapper de huet av meg nå, men jeg har en rettesnor. Når jeg går ut av døra, skal jeg ha god samvittighet.

Hvem er de som kan kappe huet av ham? Dette leser jeg som at det fortsatt er mange mennesker med makt som ikke vil ta avstand fra Øygard, selv etter det som kom ut på fredag.

Etter hva jeg forstår så er han en av forsvarets (Øygard) sine vitner.

Gammel 17-10-12, 11:10   #967
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mulig jeg leser med vrangbrillene på, Midrid.
For det han sier her:

Sitat:

- Jeg kan ikke som politiker, som menneske og som skoleleder akseptere en slik omgangsform mellom voksne og unge, og at man i tillegg legger ansvaret på den unge. Det er den voksne som har ansvaret, og voksne gjør ikke slikt.

er jo nemlig grunnpilaren i vern av mindreårige. Det er den voksne som har ansvaret, og voksne gjør ikke slikt.
Jeg er veldig glad for at en i partiledelsen i Vågå har sagt dette, høyt og tydelig. Der er det ikke rom for misforståelser.

Gammel 17-10-12, 11:52   #968
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var bra gjort av Jehans (rektor) å stå frem slik! Hurra for tolk med integritet og evne til refleksjon. Jeg tror ikke han blir noe bra vitne for forsvaret etter dette, men sånn er må saken.

Og at noen kan være så dumme at de tror at ordføreren er uskyldig i alt inntil han faktisk blir dømt, på tross av at han har innrømmet grisepratet sitt, er litt sjokkerende og litt bekreftende for at det finnes dusteidioter her i verden.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 17-10-12, 11:55   #969
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det er mulig jeg leser med vrangbrillene på, Midrid.
For det han sier her:
er jo nemlig grunnpilaren i vern av mindreårige. Det er den voksne som har ansvaret, og voksne gjør ikke slikt.
Jeg er veldig glad for at en i partiledelsen i Vågå har sagt dette, høyt og tydelig. Der er det ikke rom for misforståelser.

Jeg leser det han sier som at han sier er: "jeg har støttet Øygard, jeg ser fremdeles på ham som en venn. Og fremdeles så fremstår det han i retten har innrømmet som SÅ uakseptabelt for en voksen mann at jeg - på tross av at jeg har støttet ham og på tross av at han er en venn - ønsker at han forstår at han må gå av." Altså at det han sier er at Øygard må forstå at til og med de som anser ham som en venn synes at han er helt på villspor når han ikke vil trekke seg, og når han hevder at dette har med forhåndsdømming å gjøre, men at man forholder seg til ting han faktisk har innrømmet å ha gjort og at det er det han har innrømmet som gjør at han bør trekke seg, og at Øygard må forstå at det ikke er fordi de tror han har hatt sex med en mindreårig, men fordi at han har innrømmet å ha grisepratet med en mindreårig - til og med mens han var på jobb som ordfører - som er årsaken.

Det virker som om Øygard klamrer seg til håpet om at hvis ingen kan bevise at han har hatt sex med jenta, og han blir frikjent, da vil det plutselig være ok at de grisepratet.

Jeg synes det er flott at noen som er "på hans side" står fram og sier at det ikke er sånn det fungerer.

Gammel 17-10-12, 12:46   #970
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg har lest litt her men ellers ingenting (faktisk).
Men siden jeg satt med noen spm måtte jeg google litt.
Ang denne middagen der store mennesker skulle være samliet.. Hvorfor var hun invitert dit tenkte jeg.. Det er jo neppe naturlig, men så leste jeg dette: "Det er statsminister Jens Stoltenberg, sønnen Axel Schulerud Stoltenberg, statsministerens jaktkamerat Kjell Roland og hans sønn samt Vågå-ordfører Rune Øygard og kona Reidun"
Så da var det jo endel ungdommer der også og litt mer sannsynlig, selv om det er meget rart egentlig likevel.

og så dette:

Sitat:

Det sentrale politiske miljøet slipper ikke helt unna Øygard-saken. Jentas bistandsadvokat har lenge krevd at statsminister Jens Stoltenberg skal avhøres fordi han som hun har uttalt - «kan kaste lys over forholdet mellom dem og fordi han har sett jenta og Øygard sammen».
Men det er også en annen årsak til at det er viktig å få Stoltenberg i vitneboksen. Overfor jenta skal nemlig Øygard ha gitt uttrykk for at Stoltenberg skal ha sagt at han aksepterer forholdet mellom Øygard og jenta fordi i kjærlighetsforhold har ikke alder noen betydning. Politiet ville ikke avhøre Stoltenberg. Derfor ender det trolig med at bistandsadvokaten vil stevne Stoltenberg som et vanlig vitne når saken kommer opp

Snakk om å bruke all makt for å manipulere jenta til å tro at dette er greit!!!!

http://www.gd.no/nyheter/article5991624.ece

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 17-10-12, 13:42   #971
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sønnen til Stoltenberg er 23 år tror jeg, så ung er han, men ikke det jeg vil kalle ungdom.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 17-10-12, 13:51   #972
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg synes det er flott at noen som er "på hans side" står fram og sier at det ikke er sånn det fungerer.

Jeg synes også det er flott, og innser at jeg har vrangbrillene på i litt stor grad.
Det første jeg tenkte med dette intervjuet var at han måtte redde sitt eget skinn. Som andre har nevnt smitter den møkka her av om man ikke tar et standpunkt, og jeg gjetter at hans egen karriere ikke står like fjellstøtt om han ikke tar til motmæle mot utsagnene om at han kunne høre på jenta (ene) som trengte støtte (så også fortalt av hennes venninne), men privat var han Runes venn. Han ser selvsagt hvordan dette fremstår når han leser det i media selv, og skal han ha en fremtid i skoleverket må han si fra hvor han står.

emm er ikke aktiv  
Gammel 17-10-12, 14:58   #973
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns det forsvaret med at han er en dumsnill mann som unge jenter kan snurre rundt lillefingeren er skikkelig teit. Han er jo tross alt en politiker som har vært ordfører i mange mange år. Jeg tviler på at en naiv og dumsnill person klarer å få en slik stilling i det hele tatt, hvordan skulle han da taklet å lede en kommune der sannsynligvis mange setter press på ham og kommer med innspill og ønsker?

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 17-10-12, 15:14   #974
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns AP sentralt burde filleristes for håndteringen av denne saken. AP i Vågå også, men de er tross alt ikke yrkespolitikere. Det er sentralledelsen, og de burde ha kompetansen og rutinene på plass for å håndtere (påståtte) overgrepsofre. Spesielt når disse er barn.

daffy er ikke aktiv  
Gammel 17-10-12, 15:20   #975
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så dum og snill at en utspekulert 14-åring glatt kan lure ham med på griseprat på Skype. Snille, snille mannen.

Gammel 17-10-12, 15:23   #976
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Snille, snille mannen.

Ja, så snill at han stiller seg til rådighet når iherdige småjenter vil sexprate litt. Selv om han egentlig ikke vil, og dessuten har langt viktigere sysler å bedrive som stor og (all)mektig ordfører. Snilleste snillingen.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 17-10-12, 15:28   #977
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt sur, faktisk. Mannen min er langt i fra noe så viktig som ordfører, men kan han ta seg fem minutt i løpet av arbeidsdagen for å skryte litt av kroppen min? Ikke på vilkår. Det er det jeg sier: prioriteringer, prioriteringer, prioriteringer.

Gammel 17-10-12, 16:23   #978
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SÅnn er det her i huset også. Egentlig er det sånn for meg også, når jeg tenker meg om. Jeg ha slett ikke tid til pikantchat med mannen i arbeidstiden - selv om jeg bare er en forskerspire.

Jeg ser forøvrig av overføringene fra retten at svigerinnen til Øygard mener han er dumsnill og ikke kan sette grenser og at jentungen trillet han rundt lillefingeren. Det går tydeligere og tydeligere frem at forsvarsstrategien er å fremstille ham som en snill stakkar som er grundig rundlurt av en lumsk Lolita.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 17-10-12, 16:27   #979
Slettet bruker
Passiv

Standard

Pikant snakk i arbeidstiden?

Nei, ikke engang når jeg jobber hjemmefra. Jobb er jobb.

Gammel 17-10-12, 16:30   #980
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg ser forøvrig av overføringene fra retten at svigerinnen til Øygard mener han er dumsnill og ikke kan sette grenser og at jentungen trillet han rundt lillefingeren. Det går tydeligere og tydeligere frem at forsvarsstrategien er å fremstille ham som en snill stakkar som er grundig rundlurt av en lumsk Lolita.

Dersom dette liksom er sant så viser det jo at han overhodet ikke egner seg i en stilling som ordfører.

Éowyn er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.