|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg tror en del ryker på en smell og bygger pergola og så tenker på taket etterpå. Det er ikke sikkert det er lov, nemlig, hvis det ikke er sånt tak man kan åpne og lukke (kommer an på hvor tett du har det på tomten allerede og sånn).
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unpopular opinion-tråd
Det delvis gjennomsiktige taket på halve verandaen er søkt om og godkjent. De to veggene den har under er mot hhv garasjen og stua, de to åpne sidene er ut mot hagen og resten av verandaen. Men om det faktisk er en pergola vet jeg egentlig ikke. |
|
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: Unpopular opinion-trådAkkurat nå er min upopulære mening at jeg ikke vil ha en diger lekeplass rett under balkongen min, enda så koselig det er for alle besteforeldre-naboene mine å kunne sende barnebarn på lekeplassen. |
|
|
|
|
#5 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Jeg skjønner deg godt og er helt enig med deg.
|
|
#6 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Unpopular opinion-trådDet er altfor mange som har bikkjer. Shoot. |
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unpopular opinion-trådIkke så upopulær mening her jeg bor men tydeligvis for de som kommer med lovforslaget. At scooterkjøring utenfor løypenettet skal straffes med fengselsstraff er bare helt latterlig. Kan de ikke like gjerne lage en lov som forbyr folk å bo i Finnmark så kan dem teppebombe vidda med vindmøller. |
|
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Hæ? Har de som la fram forslaget vært i Finnmark og nord i Troms noen gang? Skal vi gå 1 km på ubrøyta snø for å komme oss i hus? Det er ikke noe løypenett der vi holder til. Ikke er det gatelykter opp dit heller. |
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du må jo forstå at det er svært alvorlig miljøkriminalitet å lage spor i snøen. |
|
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Unpopular opinion-trådFolk som har hunder, og som aldri bruker hundene til noe annet enn kos og sofahund, og der hunden aldri har kjent annet enn asfalt under beina ...
|
|
#11 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Unpopular opinion-trådDette kommer garantert til å putte meg i kategorien "lav kulturkapasitet", men jeg liker ikke å lese bøker. Spesielt ikke bøker som andre roser i skyene og har fått sååååå mye ut av. Som Knausgård. Jeg har virkelig 0 interesse av å lese 17 sider om hvordan det luktet og kjentes ut i et rom og å samtidig fundere over hva dette representerer og huske hvordan dette knyttes sammen med et avsnitt tidligere i romanen. Jeg bryr meg ikke, og har ingen glede av å lese det!
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Unpopular opinion-trådDa kan man jo bare la være?
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Unpopular opinion-trådJeg misliker sterkt "skikkelige" filmer, og filmer basert på sanne historier.
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
|
|
#15 |
|
Hvor: Rogaland
Filmer som beskrives som vakre og stemningsfulle og med gode karakterskildinger osv. Typisk historier som kunne vært sanne.
|
|
#17 |
|
Textrovert
|
Enig! Det var jo en eller annen bruker her på FP som påsto at det var en «positiv personlig egenskap» å være pen.
|
|
#18 |
|
heimføing
|
Men der er det vel en vei under snøen, og du kjører ikke ulovlig da? |
|
|
|
|
#19 |
|
Lesende
Vei og vei fru Blom, det er noe som var en offentlig vei den gang folk bodde i bygda. Nå er den klassifisert som sti, selv om det går an å kjøre bil på den når det er snøfritt. Så lenge vi vedlikeholder den da. Med vi mener jeg Helten. Ingen andre. |
|
|
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Unpopular opinion-trådJeg liker ikke musikken til Karpe.
![]() |
|
|