Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 00:17   #541
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Smøre en moderator. Oh, the images!

Jeg tåler ikke melk, så det kan ikke være smør.
En god rødvinsmarinade, derimot!

Gammel 13-11-12, 00:17   #542
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rusleforum.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:18   #543
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir nok ikke med.

Jeg må få meg et liv - snart 32 000 inlegg?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:18   #544
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Livet ditt er jo åpenbart her Nessie?

Anne C er aktiv nå  
Gammel 13-11-12, 00:19   #545
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Svømmer du nå også? Vil du ha passasjer på ryggen?

Jeg gir deg beskjed når jeg starter. Men du får stille med egen badehette.

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:19   #546
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Og på iPad?

Gammel 13-11-12, 00:20   #547
Slettet bruker
Passiv

Standard

Et siste innlegg fra meg:

1. Den utestengte brukeren har i løpet av dagen fått tilbakemeldinger om at hun nå har gått for langt her inne. Ettersom hun ikke har vært på FP på halvannen uke eller noe sånt vil jeg anta at noen (mange?) tror at jeg er henne. Vi er gift, ja, men er fremdeles to separate og selvstendige individer.

2. Jeg ga opp denne tråden for ca. 15 sider siden, så vennligst ikke tolk min unnlatenhet til å følge opp nå med at jeg ikke står inne for hva jeg har skrevet så langt og/eller er ute av stanse til å forsvare meg og min kritikk av forumledelsen. Jeg føler at jeg herfra og ut bare ville gjentatt meg selv og at jeg har bedre ting å gjøre enn å bruke all fritid på å krangle med folk.

3. Hvor finner jeg menyvalget "slett meg"? På forhånd takk for svar.

4. So long and tanks for all the fish ...

Gammel 13-11-12, 00:21   #548
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øyy! Her er man på korøvelse og går glipp av alt mens man øver på julesangene.

Jeg vil ha pøbelsaras presenile. ... eh, hva?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:23   #549
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg gir deg beskjed når jeg starter. Men du får stille med egen badehette.

*springer til naboen og spør om lån av badehette og svømmeføtter* (bare sånn i tilfelle)

Gammel 13-11-12, 00:26   #550
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nå skulle jeg inn å skrive:
Men så måtte jeg jo inn på Språkrådets sider og dobbelsjekke, sånn for å sikre meg 100 % at jeg ikke tabber meg ut.

Også har du helt rett. Og jeg har syndet i gudene vet hvor mange år. (Og belært gudene vet hvor mange rettroende!)

Såklart. Jeg uttaler meg aldri med mindre jeg er sikker på at jeg har rett. I hvert fall ikke så skråsikkert. Ikke så ofte i hvert fall.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:27   #551
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

3. Hvor finner jeg menyvalget "slett meg"? På forhånd takk for svar.

Intet menyvalg, men kan ordnes ved å sende en PM til en admin (HP eller Skilpadda).

Gammel 13-11-12, 00:28   #552
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg har vært medlem siden starten, og har fortsatt ikke lært meg å skrive TM med sånne små fancy bokstaver. Hvordan gjør man det egentlig?

Æ-hæ, følger du ikke med eller?

Jeg lærte det tidligere i kveld, da jeg laget en tråd om det og spurte.

Gammel 13-11-12, 00:28   #553
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Hvordan lage sånn fin TM.
:medlem nr 4, kan/gidder det ikke likevel:

Gammel 13-11-12, 00:29   #554
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen svare meg på om det heter 'såklart' eller 'så klart'?

Og god natt. Dette ser ut til å være en tråd der det passer seg å si i fra om at man går og legger seg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:31   #555
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Æ-hæ, følger du ikke med eller?

Jeg lærte det tidligere i kveld, da jeg laget en tråd om det og spurte.

Ehh... Hva betyr det der "™" for noe egentlig? :dumsometbrød:

Gammel 13-11-12, 00:33   #556
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ehh... Hva betyr det der "™" for noe egentlig? :dumsometbrød:

Trade Mark.

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:33   #557
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kan noen svare meg på om det heter 'såklart' eller 'så klart'?

Og god natt. Dette ser ut til å være en tråd der det passer seg å si i fra om at man går og legger seg.

Så klart.

Og natta. :sier også fra:

007 er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:35   #558
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Trade Mark.

Så klart. Tror jeg skal gå å legge meg jeg og. Er helt tydelig på tide.

Gammel 13-11-12, 00:36   #559
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Natta folkens.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 13-11-12, 00:36   #560
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Det er greit dere sier god natt, men IKKE slamre med dørene når dere går.

Sa Taien™
I did it!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.