Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charterferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-15, 10:41   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charterferie

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

OK, jeg har aldri hørt om noen som har som kriterium at det ikke skal være andre nordmenn der, whatsoever.

Det ble sagt i kantinen her hos meg senest i går (ikke av meg!), som en kommentar til reisemålet jeg planlegge tur til i november - det er nemlig ansett for å være nesten skandinaviskfri sone. Til gjengjeld er det godt befolket med hippietyskere.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 10:44   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange nudiststrender, med andre ord?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 10:46   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er det dust å være opptatt av å møte noe annet enn det man gjør hver eneste dag hjemme? Nå snaker jeg selvfølgelig ikke om en eller annen anordmann, det forstår jo alle, men jeg vil helst ikke bo på et hotell eller sted der de er i flertall.

Jeg merker svært lite til andre hotellgjester når vi er på tur, så fremt de oppfører seg OK. Det kommer nok litt an på hva man bruker hotellet til også.

Vi skal til Berlin i sommer og jeg tviler på at jeg kommer til å legge merke til hvilke nasjonaliteter det er på andre folk på hotellet eller at det skal bety noe. I fjor overnattet vi på et knøttlite hotell utenfor Hamburg. Da var det en annen norsk bil på parkeringsplassen, en bil som viste seg å tilhøre en kollega med familie. Det var mer i kategorien hyggelig overraskelse.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 10:47   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange nudiststrender, med andre ord?

Jeg tror nudisme er i ferd med å gå av moten, de fleste jeg treffer er 60+. Men en og annen uten klær, ja. Yoga er utbredt, det er faktisk flere veganske restauranter å oppdrive og mye drømmefangere, Wind chimes (hva heter det på norsk? ) og batikkfargede klær å få kjøpt.
Høy forekomst av fjellstøvler også. (Jeg pleier å dra i mine, da blir det bedre plass i kofferten.)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 03-06-15, 10:48   #25
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Har ikke reist mye med charter i det senere, men det har mer med andre ting å gjøre. Synes charter-allergi er pretensiøst.

sist jeg dro på chartertur var det rett og slett fordi det ikke var rutebilletter igjen til den destinasjonen, og ved å bestille chartertur fikk vi billetter på nøyaktig det samme flyet. Til en rimelig pris. Hotellet var helt greit, og vi kunne fint bestilt det "selv".

Jeg er ikke så glad i All inclusive pga de problematiske sidene rundt lokalt næringsliv, miljø - og overspising, og heller ikke anlegg hvor alt er skandinavisk fra morgen til kveld. Men de tingene er det enkelt å velge bort.

Å ha en guide på plassen trenger jeg ikke, men av ren latskap var det veldig greit å få en svensk, blond jente til å ordne showbillettene våre.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 10:49   #26
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg synes det er dust å ha som kriterium at det ikke skal være andre nordmenn der fordi det er noe man ikke kan styre. Fetteren min møtte andre nordmenn i Bhutan, liksom.

Mens jeg gikk fra hytte til hytte i Jotunheimen et år, og der var det så og si ikke nordmenn, men plenty med amerikanere, nederlendere, tyskere osv.

Gammel 03-06-15, 10:50   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Da var det en annen norsk bil på parkeringsplassen, en bil som viste seg å tilhøre en kollega med familie. Det var mer i kategorien hyggelig overraskelse.

Ja, sånt er jo bare fnisemorsomt.

Da vi var i Orlando brukte jeg faktisk litt tid på å finne et boligkompleks uten altfor mange nordmenn, og jeg prøvde å unngå å snakke for mye norsk foran de som var der. Mest fordi noen av dem var fryktelige, og jeg ville ikke være nødt til å forholde meg til dem "bare fordi vi var fra samme land". De kastet seg over noen andre nordmenn, nemlig. Jeg har ingen illusjon, eller ønske, om å finne et sted som er fullstendig fritt for nordmenn. Men jeg syns det er deilig å høre andre språk, se andre klær, ansikter, skikker og vaner når jeg er på ferie. Jeg syns det er deilig å ta fri fra den norske mentaliteten også, ikke bare det fysiske landet. Men selvfølgelig kan man møte hyggelige nordmenn på tur. I sommer er jeg sikker på at vi kommer til å møte en hel haug, og for Hiawata blir det sikkert fint.

Gammel 03-06-15, 10:51   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Mens jeg gikk fra hytte til hytte i Jotunheimen et år, og der var det så og si ikke nordmenn, men plenty med amerikanere, nederlendere, tyskere osv.

Kult!
Jeg tok turistbåt i Geirangerfjorden for et par år siden, og det var BARE utlendinger og oss. Min blonde datter ble fotografert av japanere da vi dro forbi de syv søstre.

Gammel 03-06-15, 10:55   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Wind chimes (hva heter det på norsk? )

Klokkespill, tror jeg. Ikke et godt ord. Vindspill?

Nå er jeg veldig nysgjerrig på hvor du skal.

Gammel 03-06-15, 10:56   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet ut at jeg foretrekker hoteller med mange skandinaver. De forstår vi i hvert fall kulturen til. Jeg husker det ble fullstendig kulturkræsj en gang vi bodde på hotell med masse nyrike russere.

Min übersosiale datter synes det er veldig ålreit hvis vi treffer i hvert fall noen hun kan prate med i løpet av ferien. Hun snakker foreløpig ikke godt nok engelsk til å snakke med andre enn skandinaver.

Gammel 03-06-15, 10:56   #31
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men kan det ikke være vanskeligere å unngå å bli overfalt av nordmenn som søker fellesskap fordi "man er fra samme land" når det ikke er så overdrevent mange av dem?

Jeg har kun opplevd sånt (og både på positivt og negativt vis) på steder hvor det ikke egentlig er så mange skandinaver. På en vulkan i El Salvador for eksempel, eller på et helt ikke-turistifisert sted i Kina. Siste sted spurte den stakkars nordmannen om han kunne drikke vin med oss. Det var jo ingen andre å snakke med.

Ellers synes jeg det er veldig fint å bo i en annen kultur når jeg er på ferie, men jeg synes gjerne da at boform har mest å si. Store kjedehoteller i byer gir lite sånn opplevelse. Et bittelite enstjerners pensjonat i en storby i Midtøsten gav den opplevelsen, men hadde en standard de fleste nordmenn frykter.
Forskjellen er også stor på å reise 1 og 2 klasse med tog i mange land.

Gammel 03-06-15, 11:04   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Men kan det ikke være vanskeligere å unngå å bli overfalt av nordmenn som søker fellesskap fordi "man er fra samme land" når det ikke er så overdrevent mange av dem?

Jo, sikkert. Men om vi begge har valgt et relativt sært sted, så kan det jo tenkes at vi a) har samme forhold til å møte andre nordmenn på tur, og b) har noen like interesser og derfor er helt greit å drikke et glass vin med.

Ellers synes jeg det er veldig fint å bo i en annen kultur når jeg er på ferie, men jeg synes gjerne da at boform har mest å si. Store kjedehoteller i byer gir lite sånn opplevelse. Et bittelite enstjerners pensjonat i en storby i Midtøsten gav den opplevelsen, men hadde en standard de fleste nordmenn frykter.
Forskjellen er også stor på å reise 1 og 2 klasse med tog i mange land.

Ja, det er jeg enig med deg i. F.eks. møtte vi ikke noen andre nordmenn i Parga annet enn på bussen fra flyplassen, nettopp fordi vi hadde valgt et lite, lokalt hotell framfor turistmaskinen på andre siden av bukta. I Orlando er (var?) det jo ikke lov å leie ut hus som feriebolig i boligstrøk så man må nødvendigvis bo i et feriekompleks.

Gammel 03-06-15, 11:18   #33
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke å bo på hotell, så da er ikke charter et alternativ. Som Guava velger jeg også smått og lurvete framfor kjedehotell, like mye av interesse som av økonomi. Selv om sistnevnte spiller en ganske stor rolle for mine valg av ferieform, aktiviteter og feriebudsjett. Ofte er feriene og reisemålene mine også av en helt annen type enn det charteroperatørene tilbyr.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 11:58   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på noen få charterturer, og ikke opplevd dem noe særlig annerledes enn når vi har bestilt fly og hotell selv. Samme type hoteller, eneste forskjell var liksom transporten til og fra flyplassen og at vi ved en eller to anledninger var med på en organisert båttur (med få personer). Har heller ikke merket noen forskjell i antall skandinaver, de er det ofte mange av rundt omkring og overalt selv om en bestiller reisen uten charter. Og de plager meg ikke noe mer enn andre turister. Jeg er turist selv, og prøver ikke late som jeg ikke er det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 12:08   #35
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har erfart det samme som flere her nevner, vi har kommet billigere ut av feriene ved å bestille hotell, bil og fly utenom reiseselskapene. Vi foretrekker å bo i leilighet fremfor hotellrom og behovet for separate rom ble vesentlig større når ungene ble eldre.

Vi har vært på mange charterturer, både før barn og med små barn, og joda, de fungerte, men jeg ble mett av å stå i matkøer, slite med å finne solsenger fordi vi er ikke våkne kl 06 på morningen i ferier, og det var visst normalen å løpe ned å legge håndklær på solsengene såpass tidlig på morningen. Stå i kø sammen med øvrige europeere for å få mat (all inclusive), enkelte med køkultur og oppførsel som ikke hører hjemme noe som helst sted.

Jeg syntes det er helt greit at folk tar seg en øl iløpet av dagen på ferie, men når promillen stiger på lik linje med soloppgangen, vel, ikke like sjarmerende syntes jeg. Det skjer ett eller annet med spesielt nordmenn når de kommer til land med billig alkohol. Samme med charterflyene, jeg opplever ikke samme alkoholkonsum på rutefly som på charterfly. Jeg foretrekker, så langt det lar seg gjøre, å velge flyavgangene til reisemålet selv. Jeg misstrives når jeg må opp midt på natten med unger for å komme seg til flyplassen. Utsjekking av hotell kl 12 sharp, med fly som går kl 21 om kvelden. Vi opplever at det er større fleksibilitet å justere utsjekking i forhold til flytider når man leier leilighet.

Derfor velger vi å reise utenom charter.

Gammel 03-06-15, 12:22   #36
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg syntes det er helt greit at folk tar seg en øl iløpet av dagen på ferie, men når promillen stiger på lik linje med soloppgangen, vel, ikke like sjarmerende syntes jeg. Det skjer ett eller annet med spesielt nordmenn når de kommer til land med billig alkohol. Samme med charterflyene, jeg opplever ikke samme alkoholkonsum på rutefly som på charterfly. Jeg foretrekker, så langt det lar seg gjøre, å velge flyavgangene til reisemålet selv. Jeg misstrives når jeg må opp midt på natten med unger for å komme seg til flyplassen. Utsjekking av hotell kl 12 sharp, med fly som går kl 21 om kvelden. Vi opplever at det er større fleksibilitet å justere utsjekking i forhold til flytider når man leier leilighet.

Derfor velger vi å reise utenom charter.

Jeg har ikke allverdens erfaring med sydenreisemål og charter altså. Det er begrenset til et par turer til Kanariøyene, noen turer til svartehavet og noen turer til Midt-Østen og hvor vi alle ganger har brukt charter mer som en måte å komme fram på enn som en pakkeløsning.

Det med at nordmenn skiller seg spesielt negativt ut med tanke på alkohol er noe jeg har trodd tidligere, men jeg er ikke lenger like overbevist etter å ha vært på hotell fullt av russere, engelskmenn og tyskere.

Jeg skjønner heller ikke at forskjellen skal være så stor på rutefly og charter til samme destinasjon. Reiser man med rutefly til Gran Canaria eller med charter er det sydenferiefolk okke som.
Det er nok annerledes om man reiser med rutefly til Madrid og derfra med innenriksfly.

Gammel 03-06-15, 12:28   #37
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Det med at nordmenn skiller seg spesielt negativt ut med tanke på alkohol er noe jeg har trodd tidligere, men jeg er ikke lenger like overbevist etter å ha vært på hotell fullt av russere, engelskmenn og tyskere.

Synes nordmenn drikker med begge henda så snart de skal utenlands på ferie okke som. Typ morgenflyet til Kbh som tar en time - da bestiller dyrt kledde par fra møblerte hjem både "røvvin" og konjakk. En jeg kjenner med mange års tjeneste som SAS-steward sier det samme - hun er ikke lenger sjokkert over hvor mange som drikker alkohol på morgenflyvningene (ingen av oss skjønner at det er noe man har lyst på til frokost).

Ser at det begynner allerede på flyplassen, gjerne en halvliter eller et glass vin kl. 6 om morgenen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 12:36   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Synes nordmenn drikker med begge henda så snart de skal utenlands på ferie okke som. Typ morgenflyet til Kbh som tar en time - da bestiller dyrt kledde par fra møblerte hjem både "røvvin" og konjakk. En jeg kjenner med mange års tjeneste som SAS-steward sier det samme - hun er ikke lenger sjokkert over hvor mange som drikker alkohol på morgenflyvningene (ingen av oss skjønner at det er noe man har lyst på til frokost).

Ser at det begynner allerede på flyplassen, gjerne en halvliter eller et glass vin kl. 6 om morgenen.

Dette har jeg også sett, men det er noen, og slett ikke alle. Erfaringen er fra morgenfly til Tenerife søndag sent i november - tre år på rad. En rølpegjeng på seks av et fly med noenogtrevde seterader, liksom.

Hadde vært gøy med spinnoff på den der - hvor mange av oss feriereisende FPere som tar en øl på flyplassen før flyet går til Syden tidlig på morgenen. Men jeg ha'kke tid akkurat nå.

Gammel 03-06-15, 12:38   #39
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jeg blir også paff når jeg ser folk på flyplassen med en halvliter eller vinglass klokka 6, men som du sier så virker det som om det gjelder okke som. Det gjaldt morgenfly til Frankfurt også.

På sydendestinasjoner tror jeg nok ikke nordmenn skiller seg veldig ut med tanke på drikkekultur. Fulle briter, finner, russere, tyskere og svensker er like kjipe som fulle nordmenn. I det hele tatt er fyll lite sjarmerende uansett hvor man er.

Gammel 03-06-15, 13:06   #40
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den eneste gangen jeg har virkelig reagert på alkoholbruk var da størstejenta var baby og vi skulle fly til Rhodos. Flyet ble 2-3 timer forsinket og endel folk ble sittende å drikke på flyplassen. Så når vi kom frem var det blant annet en småbarnsfar som slet med å få med seg håndbaggasjen og å komme seg av flyet. Og ei dame som endte opp med å måtte eskorteres ut av flyplassen av sikkerhetsvakter.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.