Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charterferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-15, 10:30   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charterferie

Jeg synes ikke charter er elendig, men jeg synes all-inclusive er det - av flere årsaker. det er jo blitt mye bedre flytider på charter - midt-på-natten-flyvninger er vel historie?
jeg trives ikke så veldig godt på digre bomaskinhoteller, enten det er sunwing eller Marriot.

Jeg synes det er litt dust å være så himla opptatt av å IKKE møte nordmenn når man er på ferie, da. Nordmenn er jo et farende folk, så sjansene er store for at hvis man møter en turist eller tre i regnskogen i Borneo, så er de nordmenn - eller i hvert fall svensker.

Jeg sitter akkurat og booker meg ferie til slutten av november nå, jeg skal fly med charterselskap - de har gode flytider og grei pris. Det jeg sparer på å booke hotell selv, bruker jeg til leiebil hele uken. det er mye billigere å ordne slik selv.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.