|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Medlemssalong IINei, ikke faen. Nå var det en her om dagen som ble spikket på fordi hun ville ha forum for nyfødte og her går jeg og innretter meg!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong II
|
|
|
#5 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIJøss, nå lærte jeg masse nytt om FP! (Jeg visste IKKE om det lukkede forumet) Samtidig; etter å ha lest hele tråden (noe jeg ikke hadde gjort før jeg postet det forrige innlegget mitt) så støtter jeg både M1 og M2. Skjønner at min higen etter M1 ikke trenger å være så stor, for jeg har mer enn nok med å prøve å følge med på hva som skjer her ute i det åpne forumet og i medlemsområdet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Medlemssalong IIIkke har jeg mange innlegg, og jeg er generelt dårlig til å bruke prikker (ikke får jeg mange heller |
|
|
|
|
|
#9 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIJeg skjønner at det antageligvis vil ta meg flere år før jeg kommer inn på et evt. M2.
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Medlemssalong IIJeg har vært medlem siden november, men ikke klart å skrive 500 innlegg ennå, så det går sent med meg. Et M2-pass blir det nok ikke før til sommeren eller noe sånt uansett.
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Jeg må si at jeg tenker litt det samme.
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Sv: Medlemssalong IIKanskje jeg får innpass hos sitrusfruktene om jeg bytter til Elisurbet? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Medlemssalong IIEtter å ha lest trådene om "hvorfor man leser prikker, og om man leser pm'er" her inne, virker det noe komisk å lese om en haug med hemmelige klubber. Spesielt siden alt skal være så offentlig, og man ikke må skrive noe som ikke tåler dagens lys |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Shake it out!
|
Jeg har heller ikke ant noe om noe lukket forum, men lever etter regelen "det jeg ikke vet, kan jeg umulig ha noe vondt av
|
|
|
#16 |
|
Tante Sofie
|
He-he, sant nok. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Medlemssalong IIpomelo-malena klinger fantastisk!
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Medlemssalong IIDu snakker om å reservere seg og jeg sier det er et valg hver enkelt må ta. Jeg kan ikke se at du nevnte at innleggene mine måtte bli likt.
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Medlemssalong IIDet hadde vært veldig hyggelig for forumet tror jeg, om folk bare oppførte seg som de pleier uansett hvor de måtte befinne seg i forumet. Slikt jag etter å være med "klanen", tigging av prikker, og diverse, blir jo bare stressende. |
|
|
|
![]() |
|
|