Sv: Medlemssalong II
Oi, man burde ikke være ute på fredagskvelden, ser jeg! 
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Hvorfor skal man ikke jobbe litt for å få lov til å delta? Hva er vitsen med et bakrom om man må ta hensyn til de som skriver tre innlegg i uka og de gjerne består av "god bedring", "klem" osv.
Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.
Vil noen skrive tusen innlegg med "enig" eller "klem" så syntes jeg faktisk de fortjener en premie 
Her er jeg helt enig med Sitron og helt uenig med Pastill. Jeg synes de som skriver både mye og godt skal premieres, ikke innholdsløse spammere og klemzere. Foreldreportalen har hele tiden vært tenkt som et sted som skal legge vekt på godt innhold, jeg siterer fra presentasjonen av forumet:
Sitat:
Vi ønsker oss et miljø med interessante diskusjoner, der det er god takhøyde for ulike meninger. Med takhøyde mener vi at det skal være rom for uenighet, og gjerne engasjerte krangler, men vi ønsker likevel at diskusjonene blir holdt på et saklig nivå. Takhøyde forutsetter respekt for andre brukere, og vi forventer at brukerne våre selv tar ansvar for å oppføre seg skikkelig overfor hverandre.
Hvis man er hårsår, ikke takler uenigheter i diskusjoner, bare vil snakke om eller lese om babyer, eller bare er ute etter å få bekreftet at man har rett og vet best selv, vil man kanskje ikke føle seg hjemme her.
Hvis man derimot
liker gode diskusjoner og kan skille på sak og person
er lite selvhøytidelig og er åpen for at folk er forskjellige
interesserer seg for mange ulike temaer og liker å lære nye ting
foretrekker velformulerte og gjennomtenkte innlegg
setter pris på og tåler utstrakt bruk av humor
ønsker å bli kjent med andre som også passer inn i denne beskrivelsen
så er Foreldreportalens forum et fint sted å være.
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Synes du et "anbefalingssystem" en noe mer rettferdig enn et system basert på prikkepoeng og antall meldinger altså? Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må bli minst like "klikkete" og "urettferdig".
Enig. (Klemz? ) Jeg ønsker meg IKKE et anbefalingssystem hvor folk må tigge og be og smiske for å slippe inn i en lukket del, og hvor noen skal sitte og vurdere de andre for opptak. Jeg vil helst ha en eller annen automatisert løsning.
Opprinnelig lagt inn av HP, her.
Mye av det som foregikk på denne voy-gruppen gikk nå et langt stykke over hva som bør tåles, syns jeg.
Jepp.
Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.
eller at det var drevet av CIA eller peoder eller noe sånt.

|