Sv: Medlemssalong II
Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.
Her er jeg helt enig med Sitron og helt uenig med Pastill. Jeg synes de som skriver både mye og godt skal premieres, ikke innholdsløse spammere og klemzere. Foreldreportalen har hele tiden vært tenkt som et sted som skal legge vekt på godt innhold.
Og jeg er helt enig med deg, selv om jeg er miiiiilevis fra 1000 innlegg og 1000 prikker og 90 dager og alt dette her. Men noe må man jo ha å strekke seg etter Jeg ble anbefalt dette forumet fordi det skulle være stor takhøyde her inne. Og jeg liker meg her fordi jeg ikke tror det er så mange som kjenner meg i RL her, og da føler jeg meg friere til å diskutere, enn på de forumene jeg har vanket tidligere.
Det gjør ikke meg noe at det lages et superhemmelig forum for dem som ha vært her i en halv evighet. Vel å merke om det ikke betyr at alle de kjekke diskusjonene foregår bak ryggen til oss andre som ikke har vært her like lenge da. For da blir jo plutselig FP et rimelig dølt sted å være for alle andre enn de få heldige som er med i Medlemssalong II....