Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du morgengretten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du morgengretten?
Ikke snakk til meg før 11 5 3,88%
Jeg snakker ikke til noen før 11 0 0%
Jeg har ingen filtre om morgenen og tar alt i verste mening 8 6,20%
Jeg er hverken glad eller sint, bare trøtt 44 34,11%
Jeg står opp og begynner dagen med et smil 27 20,93%
Jeg spretter opp og synger en av grandiosasangene av full hals 2 1,55%
Jeg er ikke morgengretten, men du trenger da for helvete ikke være så glad! 18 13,95%
Jeg har definitivt kortere lunte enn senere på dagen 25 19,38%
Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 09:21   #61
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du morgengretten?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg er utrolig morragretten, nåde dem som prøver å prate til meg før jeg har kommet over den verste ettervirkningen etter nattens koma.
Jeg hater blide mennesker om morgenen, og hvis de i tillegg ber meg om å gjøre noe for dem kan det omtrent svartne helt.
*utilregnelig i gjerningsøyeblikket*

Sånne som deg, kan ødelegge en hel dag for meg. :hater morragretne folk:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 09:26   #62
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg er ikke morgengretten, men du trenger da for helvete ikke være så glad!

Å noen spesielt utvalgte folk bør ikke snakke til meg på morgenen..

Gammel 13-02-08, 10:10   #63
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skikkelig a-menneske, til mannens frustrasjon.

Han er helt komatøs til det jeg definerer som "langt på dag". Det er ikke vanligvis noe problem, for jeg drar på jobb før han står opp. Nå er jeg i permisjon og blir ganske frustrert over hvor ineffektiv han er om morgenen.

Gammel 13-02-08, 10:25   #64
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Da er du morgengretten i følge min definisjon.

Gammel 13-02-08, 10:28   #65
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i utgangspunktet i ekkelt godt humør på morgenen, men det kommer ikke så godt fram fordi jeg har det så travelt. Men jeg liker nye dager og morgener og slikt når jeg har god tid.

Gammel 13-02-08, 10:32   #66
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Er ikke sur, men orker ikke å prate så mye og vel en anelse stuttere i lunta si.

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Svarte at jeg bare er trøtt, men terskelen for å bli sint er endel lavere om ikke alt går på skinner (og det gjør det jo sjelden ...).

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Jeg er trøtt! Og treg. Jeg orker ikke å skravle og vil helst bare få sulle for meg selv. Jeg er ikke grinete i utgangspunktet, men har definitivt kortere lunte enn ellers, så det skal ikke så mye til før jeg vippes av pinnen. Skulle ønske jeg var A-menneske og morgenfugl, må være deilig å stå opp tidlig og være blid og opplagt og få masse ut av dagen.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvor ble det av kortere lunte-alternativet?

Jeg er trøtt og hakket mer svimete enn vanlig.

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

Har kortere lunte

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Neida, jeg er ikke morgengretten, men nåde den som ikke er på mitt parti før jeg har fått brødskiva mi og kaffekoppen min...

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ikke så lenge ting går min vei.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ikke akkurat morgengretten, men jeg er ikke så veldig selskapssyk på morgenen, det er deilig å få være i fred til jeg er klar for verden. Lunten er nok kortere da enn seinere på dagen.

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Jeg står som regel opp med godt humør, men lunta er kortere pga trøtthet. Sambo er kjempesur om morgenen, det er slitsomt det!

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg våkner ikke sur, men blir det fort om det er noen som maser på meg. En av de tingene jeg synes er litt slitsomt med å være forelder er å komme seg opp tidlig og sørge for at alle har mat og klær og samtidig rekke barnehagen, helsestasjonen eller hvor vi nå skal. Heldigvis er mannen mye flinkere enn meg.

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Man kan vel ikke si jeg kvitrer nei. Våkner vel ikke skikkelig før jeg sitter på banen med kaffe'n og boken min, og er vanligvis blid når jeg kommer på kontoret. Men ungene bør helst være medgjørlige frem til jeg i det minste har fått på meg krigsmalingen.

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg er ikke morgengretten, men du trenger da for helvete ikke være så glad.

Dropp banninga så har du meg !

Det er en grunn til at jeg jobber om kvelden

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det har ingen hensikt å snakke til meg før jeg har fått i meg en kopp kaffe, i hvert fall.

På tide å dra frem den berømte spaden, er det ikke? Og kalle den for en spade. Hvis dere ikke er morgengretne, hva er dere da? Jeg er ikke gretten, bare ikke snakk til meg, jeg er ikke gretten, lunta er bare mye kortere ... Unnskyldninger, unnskyldninger. Dere er sirupsure hele gjengen!

Gammel 13-02-08, 10:36   #67
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er du morgengretten?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:58   #68
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

På tide å dra frem den berømte spaden, er det ikke? Og kalle den for en spade. Hvis dere ikke er morgengretne, hva er dere da? Jeg er ikke gretten, bare ikke snakk til meg, jeg er ikke gretten, lunta er bare mye kortere ... Unnskyldninger, unnskyldninger. Dere er sirupsure hele gjengen!

Det er helt sant, morgengretne som påstår de ikke er sure i utgangspunktet men blir det med det samme noen spør dem om de kan lange over melken, bør inrømme at de faktisk er sure og slutte med å legge skylden på omgivelsene.

"Se, nå gjorde du meg sur!" lissom.

Gammel 13-02-08, 11:03   #69
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er helt sant, morgengretne som påstår de ikke er sure i utgangspunktet men blir det med det samme noen spør dem om de kan lange over melken, bør inrømme at de faktisk er sure og slutte med å legge skylden på omgivelsene.

"Se, nå gjorde du meg sur!" lissom.

Gammel 13-02-08, 11:26   #70
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skyldgjøring av offeret, det er det det er.

(Og så kan folk gjette om hvem som er morgengretten av meg og mannen min. )

Gammel 13-02-08, 11:29   #71
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Og så kan folk gjette om hvem som er morgengretten av meg og mannen min. )

Jeg kjenner helt tydelig at jeg ikke behøver å gjette.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 12:56   #72
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Hvis du ikke vil at jeg skal slå deg, må du slutte å gjøre meg forbanna!

Gammel 13-02-08, 13:43   #73
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Da er du morgengretten i følge min definisjon.

Javell , så er jeg det da... ()

Sure som sirup?

Gammel 13-02-08, 13:46   #74
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Jeg er gretten hele dagen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 14:52   #75
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Sure som sirup?

Ja, dere, altså! Ikke jeg. Jeg er Gorgonzola-blid til enhver tid.

Gammel 13-02-08, 15:25   #76
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er etter sigende irriterende morgenfrisk. Jeg har alltid vært slik. Kvikk og rask om morgenen. Trøtt om kvelden.

Gammel 13-02-08, 17:22   #77
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Sånne som deg, kan ødelegge en hel dag for meg. :hater morragretne folk:

Men det skal sies da, jeg holder meg i skinnet med en gang jeg kommer utenfor døra. Selv om det holder hardt til tider.

Morgener er fælt!!

Gammel 13-02-08, 21:11   #78
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 14-02-08, 10:36   #79
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, sier du det?

Jeg er ikke morgengretten, jeg er et ukuelig a-menneske. Det var til min storesøsters store fortvilelse, for det tok meg mange år før jeg forstod at hun ikke var morgenblid, men faktisk det stikk motsatte. Og en smørblid lillesøster var nok det siste hun trengte på morgenen.

Gammel 14-02-08, 13:41   #80
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Faktisk så har jeg blitt veldig mye bedre med årene (barna?). Jeg er fortsatt helt komatøs de første minuttene etter at jeg har stått opp, og foretrekker å være i fred til jeg har dusjet, men deretter så er jeg egentlig både blidere og mer opplagt da enn jeg er sånn i 6-7-tida på kvelden. Men så kvikner jeg til igjen, da, og er supervåken og IKKE klar for senga.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.