Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du morgengretten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du morgengretten?
Ikke snakk til meg før 11 5 3,88%
Jeg snakker ikke til noen før 11 0 0%
Jeg har ingen filtre om morgenen og tar alt i verste mening 8 6,20%
Jeg er hverken glad eller sint, bare trøtt 44 34,11%
Jeg står opp og begynner dagen med et smil 27 20,93%
Jeg spretter opp og synger en av grandiosasangene av full hals 2 1,55%
Jeg er ikke morgengretten, men du trenger da for helvete ikke være så glad! 18 13,95%
Jeg har definitivt kortere lunte enn senere på dagen 25 19,38%
Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 22:27   #41
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du morgengretten?

Om jeg er morgengretten avhenger av hvor mye søvn jeg har fått. Jo mindre søvn jo større monster om morgenen. Nok søvn å jeg er helt OK, ikke gretten og ikke glad.

Gammel 07-02-08, 22:27   #42
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Man kan vel ikke si jeg kvitrer nei. Våkner vel ikke skikkelig før jeg sitter på banen med kaffe'n og boken min, og er vanligvis blid når jeg kommer på kontoret. Men ungene bør helst være medgjørlige frem til jeg i det minste har fått på meg krigsmalingen.

Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 22:27   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg står opp og begynner dagen med et smil
A menneske,liker morgenen.

Gammel 07-02-08, 22:47   #44
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Jeg er trøtt! Og treg. Jeg orker ikke å skravle og vil helst bare få sulle for meg selv. Jeg er ikke grinete i utgangspunktet, men har definitivt kortere lunte enn ellers, så det skal ikke så mye til før jeg vippes av pinnen.

Akkurat sånn er det, ja.

Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 23:01   #45
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er skikkelig morgengretten - ingen filtre. Men det går over så snart jeg har fått i meg litt kaffe og frokost.

Gammel 07-02-08, 23:05   #46
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er hverken glad eller sint, men ikke alltid trøtt... Jeg er om morgenen som jeg er resten av dagen.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 23:09   #47
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er hverken glad eller sint, bare trøtt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 23:31   #48
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke morgengretten men trøtt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 23:53   #49
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg står ikke opp og synger av glede, men det jeg gjør jeg ikke på noe tidspunkt. Jeg er som regel litt trøtt, men våkner fort og er verken sur eller sint.

Gammel 07-02-08, 23:57   #50
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke morgengretten, men du trenger da for helvete ikke være så glad.

Dropp banninga så har du meg !

Det er en grunn til at jeg jobber om kvelden

Gammel 08-02-08, 00:25   #51
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg spretter opp og synger en av grandiosasangene av full hals.

Er ikke langt unna sannheten, i allefall!

Gammel 08-02-08, 00:35   #52
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke morgengretten, bare trøtt.
får jeg sove uten å bli vekt er jeg smørblid så fort jeg våkner.

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 01:17   #53
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sprudler ikke akkurat...

Redningen er en halv time for meg selv med en dusj og 2 krus kaffe før jeg vekker resten av familien. Mannen er hakket verre enn meg, så vi snakker ikke med hverandre mer enn vi må om morgenen. Et kyss og "kjør forsiktig, ha en fin dag" holder lenge.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 01:56   #54
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg er utrolig morragretten, nåde dem som prøver å prate til meg før jeg har kommet over den verste ettervirkningen etter nattens koma.
Jeg hater blide mennesker om morgenen, og hvis de i tillegg ber meg om å gjøre noe for dem kan det omtrent svartne helt.
*utilregnelig i gjerningsøyeblikket*

Gammel 08-02-08, 10:12   #55
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan være utrolig trett når jeg ligger i sengen, men så fort jeg har kommet meg opp er det over. Jeg finnes ikke gretten om morgenen, og har store problemer med mennesker som er det. Da snakker jeg ikke om den tause la meg være i fred-typen, men de som er utagerende morgengretne.

Dem er det heldigvis langt mellom, men jeg har vokst opp med en slik, og hadde en overordnet av typen.

Nå har vi bare hatt Ulrikke i litt over 14 dager, og det under skjerpede omstendigheter, så det er for tidlig å trekke konklusjoner. Men jeg ser med en viss bekymring på at hun har tendenser i den retning. Heldigvis er det over i samme øyeblikk som hun settes til matbordet. Å innta frokosten i pysj ble derfor ganske raskt en rutine etter at vi kom hjem.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 10:13   #56
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg er morgenblid, også før dusj og kaffe. Jeg synger og koser med ungene, og en ganske motvillig mann. Er tålmodig og hyggelig med alle, tåler mas og somling og klager. Sant. Om kvelden, derimot, når mannen blomstrer opp, sitter jeg i sofaen og surmuler, og er misfornøyd med alt og gruer meg til morgendagen..

Først tenkte jeg at det er dumt at vi er så forskjellige, for en av oss er jo nesten alltid litt muggen. Men nå har jeg skjønt at det er veldig praktisk at en av oss alltid er på topp.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 10:21   #57
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er trøtt og blid om morran. Men alle jeg bor sammen med er trøtte og sure om morran, så det er egentlig litt slitsomt å være den eneste bilde og positive.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:47   #58
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meget sjelden sur om morgenen.
Når jeg først er våkener jeg i gang. Både smil og skravla.
Mannen er nok litt mer sånn stille og trenger tid for seg selv.

Selv om jeg ikke nødvendigvis våkner med et smil, så er jeg iallefall ikke sur.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 12:15   #59
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det har ingen hensikt å snakke til meg før jeg har fått i meg en kopp kaffe, i hvert fall.

Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 08:51   #60
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg er VELDIG sur om morgenen.
Lunta er definitivt brent opp i løpet av natta.
Mas om morgenen er det som gjør meg surest.
Jeg vet jeg er sur, men klarer ikke gjøre noe med det. Det føles litt som å være premenstruell hver morgen.

Hvis jeg har vært på nattevakt så er jeg sur når jeg våkner om ettermiddagen også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.