Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 15:07   #11
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg tror ikke innvandrere får mere støtte.

Jeg sier at det er saksbehandlerene sin feil og IKKE invandrerne sin feil til de som påstår at innvandrere får mere penger pga hudfargen.
Dette har jeg nemlig flere ganger hørt so grunn til å være rasist, og jeg menre at det blir jo helt feil å skylde på de.
Selv om jeg i utgangspunktet er ganske så sikker på at innvandrere ikke får ei krone mer en de har krav på og at de ikke får ei krone mer en en hvit ville fått.

Okey, da har jeg forstått deg rett og er uenig med deg. Som jeg skrev lengere ned i mitt forrige innlegg - så kan det aldri bli en saksbehandlers feil at de forvalter et regelverk.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.