Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 15:06   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange rasister tror du det finnes i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg blir forsatt ikke helt klok på hva du mener. Er du uenig i at innvandrere får mer støtte enn etniske nordmenn eller er du uenig i at det er sakbehandlerne som skal ha skylden?
.

Jeg tror ikke innvandrere får mere støtte.

Jeg sier at det er saksbehandlerene sin feil og IKKE invandrerne sin feil til de som påstår at innvandrere får mere penger pga hudfargen.
Dette har jeg nemlig flere ganger hørt so grunn til å være rasist, og jeg menre at det blir jo helt feil å skylde på de.
Selv om jeg i utgangspunktet er ganske så sikker på at innvandrere ikke får ei krone mer en de har krav på og at de ikke får ei krone mer en en hvit ville fått.

Altså, jeg tror ikke saksbehandlere gjør feil.
Men om noen tror de fargede får mere penger så kan ikke de skyldes, men saksbehandlerene.
(veldig selvmotsigende)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.