Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-07, 16:03   #821
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Hvor har du funnet denne kjolen sannemor?

Den er kjøpt hos Ellos

Gammel 07-10-07, 16:08   #822
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den er kjøpt hos Ellos

Tusen takk Har letet etter en sånn

Marge er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 16:13   #823
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den er kjøpt hos Ellos

Vet du forresten hvordan den er i størrelsen? 38/40 er det small eller medium?

Marge er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 16:34   #824
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Vet du forresten hvordan den er i størrelsen? 38/40 er det small eller medium?

Hør med Sannemor når hun får den.
Jeg 38/40 er vel en normal M skulle jeg mene

Gammel 07-10-07, 21:36   #825
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke fått den ennå, men jeg håper den er en normal M

Gammel 07-10-07, 21:38   #826
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Sannemor, er det ikke "Sicko 19" det står på merkelappen? Jeg kjøpte en bukse av dette merket da jeg var på Gran Canaria i vinter. Den er utrolig god og har perfekt passform! Er det et spansk merke, kanskje? Jeg skal til Barcelona om et par uker, håper å finne en butikk som fører Sicko 19 da. (For et navn, forresten.)

Det er Sicko 19, ja. Utrolig deilig passform. Den er kjøpt på en butikk som heter Pull & Bear. Jeg vet ikke om det er en kjede, men det kunne se sånn ut. De hadde masse fine klær der.

Gammel 07-10-07, 22:46   #827
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gleder meg til jeg er kvitt magen og til januarsalget begynner. *spare penger* Blir jo helt dårlig av å se alt det fine dere har shoppet i det siste!

Selv har jeg kun shoppet til kommende storebror og lillebror i magen. Litt klær i økologisk bomull fra barnashage.no og litt Katvig på salg.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 07-10-07, 23:27   #828
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

:noterer: Jeg er forresten veldig fornøyd med kombinasjonen OTH og Bugaboo. Jeg solgte OTH bagen etter kun halvannen mnds bruk, men kjøpte ny fordi jeg savnet den sånn

Hehe sånn er det bare av og til
Jeg er jo ikke gravid enda men er allikevell på jakt etter Buggis

Gammel 07-10-07, 23:58   #829
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt oss ny bil!

En Peugout 407 SW, 2004 modell. Mmmm ... Ren komfort!

Gammel 08-10-07, 01:19   #830
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg endte opp med å kjøpe Mulberry Elgin veske i går, gått å siklet på denne veldig lenge ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg elgin_1166171732.jpg (10,3 KB, 17 visninger)
Lisa er ikke aktiv  
Gammel 08-10-07, 05:17   #831
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Forrige ukes fangst fra Urban Outfitters:

Cord-bukse

Fargen på den blå genseren er mye sterkere og dypere enn på bildet. Stoffet er utrolig mykt og deilig. Gleder meg til det blir kaldt, jeg.

Sist redigert av Majsa : 08-10-07 kl 23:09.
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 08-10-07, 17:51   #832
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

SIS er litt kul
Standard

Fine ting Majsa, er det cord-bukse ?

Har lyst å kjøpe meg ei cord-bukse no Det er så utrulig deilig å gå i !

Gammel 08-10-07, 22:13   #833
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg endte opp med å kjøpe Mulberry Elgin veske i går, gått å siklet på denne veldig lenge ...

Den var lekker!! Grattis!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 08-10-07, 23:06   #834
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Jeg har kjøpt meg en haug høstklær på H&M. Masse kjoler, leggings, topper og skjørt.
Så har jeg kjøpt meg nye støvletter og nye pumps.

Men allikevel har jeg aldri noe å ha på meg...

Hippie er ikke aktiv  
Gammel 08-10-07, 23:10   #835
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Fine ting Majsa, er det cord-bukse ?

Gammel 09-10-07, 10:24   #836
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Forrige ukes fangst fra Urban Outfitters:

Cord-bukse

Fargen på den blå genseren er mye sterkere og dypere enn på bildet. Stoffet er utrolig mykt og deilig. Gleder meg til det blir kaldt, jeg.

Kjempefine klær, Majsa. De så så behagelig ut!

Gammel 09-10-07, 15:22   #837
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

I dag har jeg brukt alt for mye penger.

1400 kr på Nøstebarn
1400 kr i en interiør butikk
3300 kr på Cornelias Hus
3500 kr Ikea
400 kr på Black Design
600 kr på Princess

Gammel 09-10-07, 15:23   #838
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Jeg tror ikke jeg orker å ta bilder av alt, men her er noe

Vi har malt en vegg i stua i dyp lilla, egentlig mest for å få bort den grusomme brun/fersken/rosa fargen som var fra før. Kjøpte også to panellengder i lilla og hvitt med lilla sirkler og et lilla golvteppe. Det blir så lekkert!

Og så kjøpte jeg denne kjolen/tunikaen fra Odd Molly som jeg tenkte å bruke i navnefesten. Den er så mye finere IRL, i dyp midnightblue

Gammel 09-10-07, 15:23   #839
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

På nøstebarn ble det luer på guttene. Her er lillebror modell

Og dette:

Ullfleece votter og sko

Ullfleece jakke i natur

Omslagsjakke i ullfrotte i brunt

Og denne leken til bittelillebror

I dag kom denne i posten!

Sist redigert av MissS : 09-10-07 kl 20:56.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 09-10-07, 15:29   #840
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

På nøstebarn ble det luer på guttene. Her er lillebror modell

Han er såå vakker!!!!

Flotte ting Sannemor

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.