Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 11:14   #681
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har vært på shopping hos Ellos. Litt "jobb" klær til høst og vinter.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 18-09-07, 15:13   #682
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

[quote=amo;562835]Jeg har vært på shopping hos Ellos. Litt "jobb" klær til høst og vinter.

]

Lekker kjole!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-09-07, 15:55   #683
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Litt av fangsten fra Norgesferien:

Til Hannah

Sparkebuksa til høyre fant vi i boden, den har tilhørt Hannah sin pappa og storesøster:

Den lilla er Aurora sin, den grønne Hannah sin:

Gammel 18-09-07, 15:55   #684
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Til Aurora:

Til mamma:

+en masse H&M-klær, sorte Puma-sko og et par sorte, smale jeans med høyt liv fra Vero Moda.

Gammel 18-09-07, 22:50   #685
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg vært og kjøpt de sorte Geox støvlettene som jeg har siklet på en ukes tid

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 00:19   #686
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Denne kjøpte jeg i dag fra Mexx (strikkajakken), sammen med matchende lange grå strømper som jeg skal ha til kort bukse, og lave sko

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Mexx strikkajakke.jpg (30,8 KB, 23 visninger)
Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 12:46   #687
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

OM kpen er min

Kunden som hadde reservert den skulle ikke ha den!!!!
Den er jo bare skjønn

Gammel 19-09-07, 12:54   #688
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Den var virkelig nydelig, Angelique. Grattis!

Gammel 19-09-07, 13:00   #689
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Den var virkelig nydelig, Angelique. Grattis!

THÆNX

Brunfargen på ermene er helt identisk med fargen på de nye MJ bootsene mine

Gammel 19-09-07, 13:12   #690
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Å, fy F! Den var utrolig stilig, Angelique!! :sikle:

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 14:00   #691
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hva kostet den lækre kåpen din Angelique?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 14:39   #692
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Majsa: Mye fint Har flere av plaggene til lillen her også.....

Gammel 19-09-07, 16:06   #693
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

OM kpen er min

Kunden som hadde reservert den skulle ikke ha den!!!!
Den er jo bare skjønn

Sinnsykt lekker!!!!!!Grattis

nikki er ikke aktiv  
Gammel 20-09-07, 17:13   #694
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

http://www.houseofkids.dk/images/ida...kevoksen-p.jpg
Denne kjøpte jeg i dag. Kjøpte den også fra Erta Berta i Drammen. Utrolig bra sevice fra de. Hun som driver butikken, sendte med mannen sin frakken i to forskjellige str inn til Oslo i dag. Jeg kunne bare komme og prøve

morgana er ikke aktiv  
Gammel 20-09-07, 18:05   #695
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

[quote=morgana;563177]

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg har vært på shopping hos Ellos. Litt "jobb" klær til høst og vinter.

]

Lekker kjole!

Den har jeg akkurat bestilt meg også....

Gammel 20-09-07, 19:16   #696
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

http://www.houseofkids.dk/images/ida...kevoksen-p.jpg
Denne kjøpte jeg i dag. Kjøpte den også fra Erta Berta i Drammen. Utrolig bra sevice fra de. Hun som driver butikken, sendte med mannen sin frakken i to forskjellige str inn til Oslo i dag. Jeg kunne bare komme og prøve

Hun Erta Berta eieren er bare helt herlig.

Gammel 20-09-07, 19:21   #697
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Hun Erta Berta eieren er bare helt herlig.

Det er i Drammen man får virkelig god service ja

Gammel 20-09-07, 22:19   #698
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har jeg bestilt denne til lillegutt:

...tipper jeg har litt mer å melde etter den nært forestående Mallorca-ferien vår

Gammel 21-09-07, 09:10   #699
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

ÅÅ jeg skal også ha en sånn OM kåpe! Den kommer til å passe meg!! Hvor mye koster den, Angie?

Gammel 21-09-07, 11:11   #700
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

ÅÅ jeg skal også ha en sånn OM kåpe! Den kommer til å passe meg!! Hvor mye koster den, Angie?

Så den til 3800 på Kiman Woman i går(Paleet i Oslo) Den er utrolig lekker, men satt "heldigvis" ikke pent på meg

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.