Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 22:06   #1
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kan nok ha litt med at jeg er gravid og allerede har litt vann i føttene og
For de er ellers knallgode!

Har et par liknende i boden som er sikkert ti år gamle. De er gått i stykker.
Er det forresten glidelås i sida på disse, eller må de snøres? :lat:

Gammel 15-09-07, 23:13   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Til Kasper

Til meg

+ litt undertøy.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 23:22   #3
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Skjønner spørsmålet.
Kjempeflotte sko til alle skjørtene dine, Tosse.
Fant du jakke i dag? Det gjorde jeg. Impulskjøp til 3500.-
(Mulig han burde lenket meg til vaskebøtta før han dro, men nå er det for sent.)

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 08:01   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Skjønner spørsmålet.
Kjempeflotte sko til alle skjørtene dine, Tosse.
Fant du jakke i dag? Det gjorde jeg. Impulskjøp til 3500.-
(Mulig han burde lenket meg til vaskebøtta før han dro, men nå er det for sent.)

Lekker kåpe vimjer

Gammel 16-09-07, 08:53   #5
På randen
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
På randen er litt kul
Standard

Jeg ønsker meg denne Marc Jacobs kåpen:

http://cgi.ebay.co.uk/07-FALL-MARC-B...QQcmdZViewItem

Har noen erfaring med eBay? Tror dere denne er ekte?

På randen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 08:59   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av På randen, her.

Tror det er den Miss Norway har kjøpt?

Hvis det er den , er den i kolleksjonen i år.
Det er Marc by Marc Jacobs, ikke hovedlinjen
Om den er ekte eller ei er litt vanskelig å si utifra et bilde, men det er svært lite klær fra Marc Jacobs jeg har sett som kopier.
Mest vesker, og da er det den Stam vesken som blir kopiert fra hovedlinjen
Den koster noe sånt som rundt 10.000,- NOk

Gammel 16-09-07, 09:09   #7
På randen
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
På randen er litt kul
Standard

Tror jeg satser på at det er ekte vare. Jeg ser at selger har 100% positive tilbakemeldinger, og det ville det vel ikke vært om det var fake. Ser at de også har den kule beige trenchcoaten :-) Jeg blir litt påvirket her på FP, og ønsker meg også de kule MJ skolettene. Noen som vet hvor jeg kan få tak i de?

På randen er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 09:35   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Tror jeg satser på at det er ekte vare. Jeg ser at selger har 100% positive tilbakemeldinger, og det ville det vel ikke vært om det var fake. Ser at de også har den kule beige trenchcoaten :-) Jeg blir litt påvirket her på FP, og ønsker meg også de kule MJ skolettene. Noen som vet hvor jeg kan få tak i de?

Hvilke MJ skoletter?

Disse fra Marc by Marc Jacobs?

Hvis det er disse, får du kjøpt de hs Net-a-Porter
Garantert 100% ekte, og 100% seriøst firma
De koster rundt 3800,-
Anbefaler å øke skostørrelsen en halv størrelse
Fantastiske å gå med forresten (har de selv)

http://www.net-a-porter.com/product/23603

Gammel 16-09-07, 09:17   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ikke godt å si. Ser at varene blir sendt fra Kina... Litt skeptisk kanskje?

Jeg bestilte noe fra en selger som hadde 100% feedback, og varen var fake allikevel. Nå var det bare Biosilk til håret for en hundrelapp, så det var jo ikke noe stort tap.

Hvor mye koster den egentlig da?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 09:33   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

J

Jeg fikk dårlige vibber til den annonsen. Ikke minst med at de kunne skaffe andre farger og størrelser "upon request". Vanligvis vil man jo ha tatt inn et bestemt antall plagg i forhåndsdefinerte modeller, som man har tatt inn månedsvis i forveien. Mens dette lukter bittelitt (spesielt siden de shippes fra Kina - hvorfor det???) at det sitter en og syr i bakgrunnen.

Og hvorfor selge til minus 70% noe som selges i massevis til full pris i butikkene samtidig?

Ofte BLIR jo riktignok moteplagg sydd i Kina, og arbeiderne bruker gjerne å sy noen ekstra eksemplarer av restemateriale som de selger svart. Da er gjerne foret litt annerledes etc. Ekte? Fake? Tja. Det ER jo strengt tatt det siste da.

Du kan jo sende selger en mail og spørre rett ut om plagget er "100% authentic Marc by Marc Jacobs"? Det står nemlig ikke presisert noe om ektheten i annonsen.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 16-09-07, 13:09   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Glidelås!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.