Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 18:14   #621
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Nydelig kåpe, Vimjer.

Den kjolen var fin, LaBanga. Utrolig å kjøpe bukse uten å prøve!! Og ikke minst, utrolig at den satt som støpt!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 18:40   #622
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den kjolen var fin, LaBanga. Utrolig å kjøpe bukse uten å prøve!! Og ikke minst, utrolig at den satt som støpt!

Takk, var veldig i tvil om fargen på kjolen, de hadde lilla også, men fant ut at grønn var kulest.
Var imponert over at buksa satt jeg også, men jeg er ganske sikker på størrelsene på H&M og denne var i stretsj, så det hjalp nok. Men hadde den ikke passet, så hadde det ikke vært noe problem å bytte den sikkert.

Tøff bil dere skal få dere forresten. Vi vurderte også Mondeoen i vinter, for den er jo ganske stor til stasjonsvogn å være, spesielt i setene og også i baksetet, men vi endte opp med enda en 7-seter.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 18:45   #623
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi har vært i Sverige en tur i dag vi.Tok fergen fra Sandefjord

Jeg fikk et aldeles nydelig kjede fra Dolce & Gabbana av min kjære

I Sverige kjøpte jeg den siste boken til Liza Marklund,Livstid
Den er kun å få på svensk, men det går helt greit

Kjøpte også nye Reima Tec støvletter til Oliver

Gammel 15-09-07, 18:58   #624
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Tøff bil dere skal få dere forresten. Vi vurderte også Mondeoen i vinter, for den er jo ganske stor til stasjonsvogn å være, spesielt i setene og også i baksetet, men vi endte opp med enda en 7-seter.

Ja, den er veldig stor. Plass til hele mannen og alt. 7-seter føler jeg ikke vi trenger nå. Det er jo kommet en helt ny modell, og jeg syns den ser mye finere ut enn den forrige Mondeoen.
Nå gjelder det bare å prøve å finne en bilbutikk som har en på lager med det utstyret vi ønsker oss, for de har solgt så mye av den at det er dessverre veldig lang leveringstid ellers. Og vi lever jo med lånt bil nå...

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 19:05   #625
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjøpte meg disse idag ...

Åh, helt min smak!
Hvor fant du dem, og til hvilken pris?

Gammel 15-09-07, 19:53   #626
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Har på hjemlån og tenke igjennom ...

Denne jakken og dette skjørtet
Det er skikkeig fint, jakken har jeg kjøpt, men jeg er veldig usikker på skjørtet
Er ikke noe "blå" menneske, men skjørtet er alikevel ikke typisk "blå-menneske" klær, teit forklart

fargen heter midnight blue

Det er ihvertfall veldig fint sammen

Hva syntes dere??

....bak

Den jakken har jeg også lyst på, men har alt den samme som Missa har i midnite blue, skjørtet har jeg også i grått Kjempesøtt! Har lyst på et litt mere figursydd i blått med liten hvit blondekant fra OM også

Lurer på om den figursydde jakken som OM har kunne vært fin til skjørtet ditt? Den med knytebånd?

morgana er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 20:03   #627
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Den jakken har jeg også lyst på, men har alt den samme som Missa har i midnite blue, skjørtet har jeg også i grått Kjempesøtt! Har lyst på et litt mere figursydd i blått med liten hvit blondekant fra OM også

Lurer på om den figursydde jakken som OM har kunne vært fin til skjørtet ditt? Den med knytebånd?

Den Missa viste frem med beige knytebånd?

Den er veldig fin ... har bestemt meg for å beholde skjørtet
Har fri mandag og må reise ned å betale for det
Låner med hjem uten å deponere en gang, god service

Gammel 15-09-07, 20:12   #628
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har vært i Sverige en tur i dag vi.Tok fergen fra Sandefjord

Jeg fikk et aldeles nydelig kjede fra Dolce & Gabbana av min kjære

I Sverige kjøpte jeg den siste boken til Liza Marklund,Livstid
Den er kun å få på svensk, men det går helt greit

Kjøpte også nye Reima Tec støvletter til Oliver

Kjøpte han kjedet på båten? Jeg stod og kikket på et helt aldeles nydelig Dolce & Gabbana armånd med swarovskikrystaller da vi reiste til Sverige forrige helg. Husker at det var noen fine kjeder der også.

Gammel 15-09-07, 20:14   #629
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Kjøpte han kjedet på båten? Jeg stod og kikket på et helt aldeles nydelig Dolce & Gabbana armånd med swarovskikrystaller da vi reiste til Sverige forrige helg. Husker at det var noen fine kjeder der også.

Ja, den MS Viking
Halve kjedet er store hvite perler og den andre halvparten litt grov lenke i sølv
Henger på en pyntedings i låsen hvor det står D&G
Skikkelig lekkert , og veldig snilt av han

Gammel 15-09-07, 20:16   #630
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, den MS Viking
Halve kjedet er store hvite perler og den andre halvparten litt grov lenke i sølv
Henger på en pyntedings i låsen hvor det står D&G
Skikkelig lekkert , og veldig snilt av han

Jeg husker aldri hvilken av båtene som heter hva, så her går det i den store og den lille.
Vi reiste med den store.

Gammel 15-09-07, 20:24   #631
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dersom noen liker Mini Safari, så er det salg her.

Gammel 15-09-07, 21:04   #632
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk Katvigkjolen til Hannah.. den var stooor !
Men blir da passe en gang!

Ellers:

Viking:

Og ei herlig lue fra Reima. Likte så godt at det var snøring rundt haka, ikke borrelås!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 21:35   #633
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte meg disse idag ...

Disse er nok litt små i str
Så jeg fikk noe j**** gnagsår!!
Og de er nok litt ubrukelige for meg

(rop ut om noen trenger et par i str 41 - mer 40-40,5)

(PS: de er kjøpt på Euro Sko / Falkanger og er Roots)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 21:45   #634
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så dumt, guniss. Jeg bruker 37. Ellers hadde du hatt en kjøper.
Takk for info!

Gammel 15-09-07, 21:54   #635
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kan nok ha litt med at jeg er gravid og allerede har litt vann i føttene og
For de er ellers knallgode!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 21:56   #636
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Den Missa viste frem med beige knytebånd?

Den er veldig fin ... har bestemt meg for å beholde skjørtet
Har fri mandag og må reise ned å betale for det
Låner med hjem uten å deponere en gang, god service

Har begge faktisk Sånn er det når du er stamkunde,vet du

morgana er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 22:06   #637
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

Kan nok ha litt med at jeg er gravid og allerede har litt vann i føttene og
For de er ellers knallgode!

Har et par liknende i boden som er sikkert ti år gamle. De er gått i stykker.
Er det forresten glidelås i sida på disse, eller må de snøres? :lat:

Gammel 15-09-07, 23:13   #638
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Til Kasper

Til meg

+ litt undertøy.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 23:22   #639
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Har et par liknende i boden som er sikkert ti år gamle. De er gått i stykker.
Er det forresten glidelås i sida på disse, eller må de snøres? :lat:

Skjønner spørsmålet.
Kjempeflotte sko til alle skjørtene dine, Tosse.
Fant du jakke i dag? Det gjorde jeg. Impulskjøp til 3500.-
(Mulig han burde lenket meg til vaskebøtta før han dro, men nå er det for sent.)

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 15-09-07, 23:48   #640
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

Ingen jakke, nei.
Du kan få lov til å impulshandle for meg også.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.