Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-07, 20:25   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Det å bli omtalt som sart og hysterisk, (de som kjenner meg vet vel at lengre kan man vel neppe komme fra sannheten ) er så utrolig nedlatende. I programmet jeg hørte snakket de også om at kvinner sannsynligvis var blitt mer redde, mindre "naturlige" og mer fjerne fra "livet" enn tidligere. Det tror jeg, med respekt å melde er bare tull. Men jeg tror at vår mødregenerasjon, som var første generasjon hvor nær 100% fødte på sykehus, fant seg i mye mer. De har autoritetsangst/stor respekt for autoriteter, (denne generasjonen har jo også lavere utdannelse i snitt enn vår) og aksepterte i større grad at de kjipe tingene de gikk gjennom var akseptable. Er jeg redd. (Derfor er det også en lei opphopning av martyrer blant våre mødre).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.