Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongefamiliens voldelige realityshow

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 14:34   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Gaia: Her er du og jeg uenige. Det har vi konstatert før, både når vi diskuterer her på FP og når vi prater sammen ellers. Men det er greit. Det er lov til å være uenige.

Vi har forskjellige erfaringer. Jeg klarer ikke å se at mine foreldre har noe som helst skyld i min brors rusproblemer. Dette var et valg han tok da han var ung voksen. Han kunne tatt et annet valg, men han gjorde ikke det da. Heldigvis gjorde han det senere. (Og da fikk han tonnevis av hjelp ... all hjelp frem til det var helt fånyttes.)

Jeg har ingen forutsetninger for å mene noe om hvordan foreldrene (og stefar) til Marius Høiby har fungert, og hvordan dette kan eller ikke kan ha påvirket hans valg senere. Den lille erfaringen jeg har med kronprinsparet som foreldre er at de er EKSTREMT på sine to andre barn, men om det har vært sånn alltid eller bare etter det ble konstatert problemer med den eldre stebroren vet jeg heller ikke noe om.

Sist redigert av Tjorven : I går kl 14:41.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.