Sv: Treningsprogram - hvordan får jeg satt opp det?
Opprinnelig lagt inn av apan, her.
Jeg følger også Pia Seeberg blant annet, som jo selger et produkt, men også legger ut mye man kan benytte uten, opplever jeg. Jeg betalte for hjemmetrening via hennes nettportal under korona, og fikk mye ut av det. Vurderer egentlig stadig å hive meg på hennes Sterkere, men det blir for omfattende for meg i nåværende livssituasjon.
Jeg har fulgt Sterkere med Pia Seeberg i 9 måneder nå, og det var en god start på litt mer dedikert styrketrening for meg. Det krever litt tid og planlegging, og du går godt og grundig utenfor komfortsonen om du ikke er vant til å trene med store vekter. Jeg har lært enormt mye og har funnet min form å gjøre det på underveis. Men det krever som sagt en del innsats ifht å sette deg inn i hva du skal gjøre før hver økt, mye teknikk å øve på osv. Jeg betaler 700 kr i måneden for programmet. Før i tiden trente jeg med PT, men jeg foretrekker friheten i å gjøre det selv men med grundige instruksjoner. (Og så er det bare å spørre Pia om det som forvirrer, hun er coach og er tett på brukerne)
|