|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#381 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva koster en fest?Gleder meg!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva koster en fest?
Enig. Jeg hadde satt pris på det.
![]() |
#384 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva koster en fest?Hehe, herlige dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hva koster en fest?Neste spørsmål: Bordkort? Yay or nay? |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva koster en fest?Jeg er glad i å være invitert på en fest hvor det er bordkort slik at jeg kan bli kjent med noen nye folk. Samtidig er det viktig at noen har tenkt på hvem jeg skal sitte sammen med slik at det blir en bra mix, ellers kan det jo bli noen kjedelige timer. Å ha noen jeg kjenner i nærheten, er også fint, men jeg trenger ikke å ha mannen min til bords. Så dersom mange ikke kjenner hverandre og du har en relativt bra ide om hvordan du kan mixe gjestene på en gøy måte, så kjør på, men det kan være en del jobb å finne riktig sammensetning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva koster en fest?Jeg skal snart ha en stor fest med nesten 50 mennesker. Jeg har laget bordkort, men kommer til å si at de gjelder mens vi spiser, og etter det oppfordrer jeg til å kaste dem og flytte seg tidlig og snakke med flere. (Det er ikke langbord). |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva koster en fest?Nei til bordkort fra meg.
![]() |
#389 |
Kontrollfrik
Jeg hadde tenkt nøyaktig likt selv, faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva koster en fest?Fordi jeg er dårlig på smalltalk med folk jeg ikke kjenner så godt. Det vil si hvis det er under "tvang", som å bli plassert sammen ved bordet. Mye lettere under mingling, når jeg kan flytte meg når jeg vil, eller når jeg frivillig har satt meg med noen. Det går fint altså, det er ikke sånn at det ødelegger festen eller at jeg gruer meg, bare sånn at jeg gleder meg litt mer til måltidet er over, og den "virkelige" festen
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-05-25 kl 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva koster en fest?I konfirmasjonen i går hadde vi bordkortene festet til glassene og da var det lett å kjenne igjen sitt eget glass og om det er ukjente, lett å se navnet.
Pie (2007) og Gut (2010) Sist redigert av Fersken : 25-05-25 kl 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Kontrollfrik
Det var jo faktisk veldig lurt |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva koster en fest?Jeg hadde bordkort, og hadde tenkt over hvem som skulle sitte hvor. Det kom jo en del som ikke kjente noen andre enn meg, og da synes jeg bordkort er greit. Det var uansett små forhold, så man fikk snakaket med de tvers over og på skrå også.
![]() |
#397 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva koster en fest?Jeg tenker det kommer an på gjestene. Dersom det er noen få som ikke kjenner andre ville jeg hatt bordkort. Alle setter seg ellers sammen med de man kjenner godt og noen kan kjenne seg litt utenfor og ikke vet helt hvor man skal sette seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hva koster en fest?Siden noen spurte om hva den koster, så kan jeg nevne det jeg har oversikt over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
can-jur
|
Tja. Bordkort er ok det. Men jeg er en sånn som faktisk ommøblerer bordplasseringen om jeg er plassert et annet sted enn mannen.
![]() |
![]() |
|
|