|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frokost på skolen
Ja men det var frokost vi diskuterte. De har varm mat en gang i uken der min mor jobber også (barnebygg). Jeg skrev en gang i mnd i barnehagen min går i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Frokost på skolenKie sier som vanlig mye klokt. Vi må nok multitaske litt. Enkelte kommuner mestrer dette utmerket, med god og sunnmat både i bhg og på SFO. Vi kan ikke gi opp alle zndre ting, mens vi perfeksjonerer den ene..
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frokost på skolenProblemet er at når andre ting ikke fungerer, har jeg ikke tillit til at det vil fungere med gratis mat heller.
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
Det er jeg veldig enig i!
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
Når jeg tenker etter så fikk de faktisk frokost også, alle måltidene i vår gamle Barnebyggbarnehage var dekket av kostpengene vi betalte. Nå betaler vi like mye i kostpenger i den nye barnehagen, men får "kun" lunsj, hvorav 1-2 varme i uka.
![]() |
#6 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Frokost på skolenJeg syns også det er leit at det blir forksjeller her i landet. Skal en skole ha det, så burde man få det til med alle de andre også.
![]() |
|
|