Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-23, 23:01   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Problemet med den fysiske billetten er at man ikke kan kjøpe tilleggsbillett. Begge mine foreldre bor utenfor sone 1, og det er billigere å bare kjøpe tilleggsbillett når vi skal til dem fremfor enkeltbillett som man må med det fysiske kortet.

Det er mere knot å kjøpe tilleggsbillett uten å bruke app, det er jeg helt enig i, men jeg forstår det slik at det er mulig:

Sitat:

Slik kjøper du billett for ekstra soner
(...)

Med kontanter eller reisepenger hos fører om bord på buss og båt, mot fremvisning av gyldig periodebillett.
På kundesenteret vårt Ruter S på Jernbanetorget hvis du har en gyldig periodebillett på reisekort.

Sitat:

(Om tilleggsbillett) Ruter har uttalt at det ble misbrukt i stor grad, men da burde de heller tette det hullet enn å stenge ærlige folk ute fra en reell kjøpsmulighet. Svaret på det var et problemet er marginalt siden "nesten alle bruker app".

... noe som bare er nok en grunn til at man bør bruke kort, ikke app.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.