Sv: Reise til Trump-land?
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
Det et det å ikke være sikker på å få oppleve skikkelig sol og sommer jeg ikke vet om jeg er klar for. (Legen min henger garantert ikke på FP, men har også gitt beskjed om at med mitt D-viraminopptak, så er det gunstig for meg at vi er noen uker i "syden" i året.)
Jeg har også trøbbel med D-vitaminnivået og løser det med tilskudd, fet fisk og i verste fall solarium. Legen min har sagt at sydenferie ikke er løsningen for dette.
Siden du prioriterer "syden" hvert år av denne grunnen, kan det jo være lurt å droppe fly til storbyferie/håndballkamper og turer til Florida for å kjøre berg- og dalbane. Det er lett å finne en unnskyldning for hvorfor det er viktig for akkurat oss å fly. Jeg har et søsken som bor på andre siden av jorden, barn som aldri har vært i London, New York eller Tokyo for den del og kan sikkert finne noen andre grunner for hvorfor vi skal fly hit og dit, men så synes jeg miljøargumentet trumfer det meste.