Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Tårnfrid" fratatt omsorgen for sitt barn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 14:11   #10
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Tårnfrid" fratatt omsorgen for sitt barn

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg tror ikke jeg leser så mye mellom linjene her egentlig. Selvfølgelig refererer hun ikke direkte til mine barn. Men mine barn er inkludert i den karakteristikken hun gir av barn som er viktigere for foreldrene enn hus, jobb, osv. Jeg syns det er ganske horrible meninger hun avslørte i uttalelsen sin, og det gir meg et inntrykk av at hun er ganske uvitende på en del punkter. Hun avdekket synspunktene sine på barn og omsorg av barn veldig tydelig, og hun må få mene det hun vil. Jeg innser bare at vi står milevidt fra hverandre i synet på barn, og det er i grunnen ikke noe mer å diskutere.

Jeg vil bare ha meg frabedt at hun kaller unger for ekle.

Jeg syns også Mim avdekket mye i innlegget sitt. Ting vi kanskje har ant før, men ikke sett henne sette ord på. Jeg konstaterer også at jeg har et helt annet syn på barn og samfunn enn Mim har.

Forsåvidt passer jo uttalelsen om ekle unger godt inn i innlegget hennes, da. Hun syns jo åpenbart det.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.