Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?
Jeg takker for alle svar!
Så langt har dagen vært hyggelig nok den. Med spontan sang da jeg kom på jobb, og kakekos. Gutta har fått grillpølser til middag, og tar seg sikkert en kakebit etterpå, når jeg er på korpsøvelse.
Jeg må flire litt da! Dere er en gjeng fine damer.
Og bare for å oppklare. Jeg hadde på ingen måte forventet å få trompet eller skalljakke i gave. Men han kunne for eksempel vist at han visste hva jeg ønsket meg. Evt sagt det. I stedet for å sitte der og si at han ikke visste hva jeg ønsket meg. Jeg kunne fått et bidrag til trompet feks? Bare en invitasjon til middag for oss to hadde vært uendelig mye bedre en en mikro jeg på ingen måte ønsket meg, eller ser helt behovet for.
Han kommer til å få micropop og kjøkkenhåndklær til bursdag ja! Men bare som FN tullegave. Så dust er jeg ikke, at det er eneste gave. Det er bare en drøy mnd til, så dette vil være friskt i minnet.
Mikroen står for øyeblikket på stuegulvet. Om han ikke gjør noe med den i nærmeste fremtid, kommer jeg til å sette den inn på kontoret hans. Han får innstallere og styre på. Det er hans dings. Jeg trenger den overhodet ikke.