Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 23:25   #1
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Men se på denne herligheten da dere!

Til Bloppy
Fra Bloppy

Fordi jeg fortjener det.

Bloppy er skikkelig flink til å kjøpe gaver, altså!

Gammel 07-04-16, 23:30   #2
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Bloppy er skikkelig flink til å kjøpe gaver, altså!

Jeg vet! Testet den ut på spilletime med privatlærer i går, og på fellesøvelse i dag samt at jeg fikk en proff til å teste den for meg først.
Den er helt nydelig! Noe heeelt annet enn den jeg har lånt av skolekorpset for å si det sånn.
Jeg hadde ikke egen fra før, så det blir deilig å ha eget instrument.

Gammel 08-04-16, 11:17   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg vet! Testet den ut på spilletime med privatlærer i går, og på fellesøvelse i dag samt at jeg fikk en proff til å teste den for meg først.
Den er helt nydelig! Noe heeelt annet enn den jeg har lånt av skolekorpset for å si det sånn.
Jeg hadde ikke egen fra før, så det blir deilig å ha eget instrument.

Herlig! Jeg er på utkikk etter trompet til et av barna mine, som har et helt elendig instrument (lånt av korpset) i dag. Kan jeg få spørre om du har tips til kjøp?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-16, 16:18   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Herlig! Jeg er på utkikk etter trompet til et av barna mine, som har et helt elendig instrument (lånt av korpset) i dag. Kan jeg få spørre om du har tips til kjøp?

Er du sikker på at det er trompet korpset ønsker at dere kjøper? Og ikke kornett? Pompen fikk en veldig fin en til 6000,- splitter ny! Korpset ønsker at flest mulig spiller kornett, for det gir en mykere klang. Ikke så skarp som trompeten er.

Ellers må jeg innrømme at jeg ikke har særlig peiling. Jeg har fått veiledning til kjøp av spillelæreren, og en proff musiker som også spiller i korpset mitt. Han spiller også litt med K.O.R.K og på operaen og litt sånn. Så han har peil.

Kan sjekke modellnumner etterpå om du vil. Må bare kjøre poden til Skreia på seminar først.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.