Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan gjør dere det på ferie med 6- og 9-åring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-16, 22:38   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan gjør dere det på ferie med 6- og 9-åring?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Min kommentar var til Talluah, som først mente at du kunne stå opp før, men etter å ha hørt at mannen din trente i to timer, mente at da kunne du jo bare sove lenge, for at begge skulle ha egentid. Akkurat det synes jeg ikke høres ut som en innstilling som har barna i fokus.

Alene med mor i to timer og alene med far i to timer og resten av familien sammen, og det er å ikke ha ungene i fokus? Mener du virkelig det?

Da er jeg en ganske ufokusert forelder også. Er vi på reise et sted så er det mer intenst sammentid, men i ferietid hjemme og på hytta så er jeg tilgjengelig hele tiden, men langt i fra at vi har fellesaktiviteter. Jeg stuller med mitt, ungene stuller med sitt og mannen min står og holder på med noe annet. Jeg oppfordrer ungene også til å drive selvstendig lekestimulering*

*Det vil si rope "Gå ut i skogen og lek, og slutt å mas på meg hele tida! Da jeg var ung lekte jeg med kongler og sjøstjerner, gå og finn på noe selv!"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.