Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Paris - hva skjer?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-15, 23:31   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg spør ikke for å være ufin eller noe sånt, men jeg lurer på hva det er i tråden som er så sjokkerende? Jeg klarer ikke å bli sjokkert av denne tråden, for det er ikke så mange som har sjokkert meg med meningene sine. Uavhengig om jeg har vært enig i det eller ikke.

Jeg er for så vidt med på at den dreiningen dette tok ikke var spesielt heldig.

Jeg har begynt på et svar uttallige ganger. Men jeg har slettet det gang på gang fordi jeg ikke finner de rette ordene. Det handler om at jeg leser fremmedfrykt i flere innlegg. Frykt for religion og ikke religiøs ekstremisme. Forklaring i religion og ikke i ekstremisme. Sammenblandingen blir så feil.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.