|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - hva skjer?Jeg er tvilsom. Jeg opplever ikke at noen klarer å snu, i min 12-årige forumkarriere. Dessverre. Jeg orker ikke. Men det betyr ikke at jeg ikke uttaler meg muntlig i lunsjen og på andre steder.
|
|
|
#62 |
|
awesom
|
Sv: Paris - hva skjer?
Kanskje klarer vi ikke å snu, men når du får sitte å "meske" deg i kommentarfelt der de aller fleste er enige med deg, da eskalerer hatet. Man trigger hverandre opp, man ser at "alle" er enige. Hat avles av hat.
|
|
|
#63 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Paris - hva skjer?Ja, jeg er jo ikke uenig i det... *sukk*
|
|
|
#64 |
|
Opp og ned
|
Sv: Paris - hva skjer?Jeg har blitt fryktelig flink til å slette folk fra face nå. Orker ikke alt det rasistiske mølet de tyter ut av seg og ikke ønsker jeg å være venn med dem heller.
|
|
|
#65 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Paris - hva skjer?Jeg blir som alltid helt uten ord når slike store, voldsomme hathendelser skjer.
|
|
|
#67 |
|
Travelt opptatt
|
De som leser kommentarfeltet er like viktige som de som skriver. Det er dem jeg fokuserer på når jeg svarer sånne steder.
|
|
|
#68 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Paris - hva skjer?Fy f. 126 mennesker. Det gjør vondt!
|
|
|
#69 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Paris - hva skjer?Nå har det begynt, ja - sitat fra kommentarer til statusen til en bekjent av meg: "vi må svare med og henrette alle asylsøkere som kommer,skyte de ned for fote."
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 14-11-15 kl 10:05. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Paris - hva skjer?IS er ikke muslimske for fem øre. De er en gjeng skurker av verste sort. At de kaller seg islamsk har ingen ting med saken å gjøre. De er bare terrorister, ikke religiøse. Hva motivene deres enn er, så har de i alle fall ingenting med religion å gjøre.
|
|
|
#73 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Paris - hva skjer?Kanskje har vi egentlig litt godt av å føle på litt av den redselen mange av flyktningene har kjent på daglig. Dette er forferdelig, men likevel er det jo bare peanuts i forhold til det som har skjedd i midtøsten i flere tiår eller i Syria de siste årene. Og hvorfor klarer vi ikke å oppvise det samme engasjementet når terroren skjer i Libanon, Irak eller Syria? Det er uskyldige, tilfeldige ofre det også. Noens kjære... Hvor mange av dere følte like mye etter angrepene i Beirut for et par dager siden? |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Paris - hva skjer?Jeg har enorm medfølelse for alle de som må leve under is' skrekkregime, som lever under terroren deres hver dag. Det samme føler Frankrike, det er jo derfor de bidrar i konflikten i Syria.
|
|
|
#79 |
|
villende
|
Det samme tenker jeg. Dette handler ikke om religion, det handler om galskap og maktbehov skjult bak en forvrengt versjon av en religion. Religion, også kristendom, har i alle år blitt brukt som skalkeskjul for grusomme handlinger, og vi må stå sammen, alle vi som hater terror og terrorhandlinger. Stå sammen for å forhindre at unge mennesker rekruteres til denne ondskapen i ren frustrasjon over egen situasjon. Hat avler hat, vold avler vold. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Shake it out!
|
Sv: Paris - hva skjer?Dette var grusomt å våkne til.
|
![]() |
|
|