Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den tradisjonelle julepyntkrangelen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-14, 10:04   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den tradisjonelle julepyntkrangelen

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har kastet inn håndkleet. Det er bare jeg som vil ha fine hvite lys f.eks. - mann og barn liker fargebonanza. Så da blir det det, både ute og inne. Jeg har satt ned foten mot blinking ute, da. Der går grensen. Inne kan de blinke så mye de vil, men man har da naboer.

Jeg skulle ønske flere tenkte som deg. Jeg syns det er utrolig slitsomt med all blinkingen som eieren ikke selv ser (fordi den henger på ytterveggen deres), men som lyser opp resten av gata som et diskotek eller lyser så sterkt at den lyser opp naboenes stuer og soverom. Akkurat det jeg ønsker meg til jul: 24 timer om dagen med diskolys i stua. (Heldigvis har våre nærmeste naboer bare dannet utebelysning, men jeg er jammen glad for at jeg ikke har soverom rett mot det diskoteket som er rett oppi gata her.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.