Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den tradisjonelle julepyntkrangelen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-14, 13:28   #61
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den tradisjonelle julepyntkrangelen

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Når vi snakker om kameler..

Og ja, det blinker.

Syns det var fint jeg, alt virket koordinert.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 13:35   #62
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Syns det var fint jeg, alt virket koordinert.

De har prøvd seg på fargekoordinert i hvitt og lilla. Med blå blinkelys. Jada. Flaggremsen er mitt eneste bidrag, og jeg fikk bare lov å henge på en. For den var jo ikke lilla.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 13:56   #63
Fjols

Fjols sin avatar

Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

De har prøvd seg på fargekoordinert i hvitt og lilla. Med blå blinkelys. Jada. Flaggremsen er mitt eneste bidrag, og jeg fikk bare lov å henge på en. For den var jo ikke lilla.

Heh, jeg finner en liten trøst i at vår familie ikke er den eneste som har sterke meninger om julepynt.

Og det var jo snilt av dem å la deg få ta på flaggremsen.

Gammel 22-12-14, 20:20   #64
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Her våkner de til pyntet tre og yngste synes vi har verdens fineste tre. Joda. Det er litt koordinert, men det er fullt (smekkfullt) av hjemmelaget, gammelt og nytt. På ingen måte et designtre.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 21:48   #65
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Akkurat dette mener mannen også at jeg skal gjøre, han bryr seg ikke om interiør ellers i året.

Jeg er nok bare ei vanskelig surmegge..

Ja, det syns jeg faktisk du er om du får bestemme alt resten av året og nekter å kompromisse i jula.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 21:51   #66
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Her våkner de til pyntet tre og yngste synes vi har verdens fineste tre. Joda. Det er litt koordinert, men det er fullt (smekkfullt) av hjemmelaget, gammelt og nytt. På ingen måte et designtre.

Slik har vi pyntet vårt i dag, ingenting matcher, men det er slik vi ønsker å ha det.

Gammel 22-12-14, 21:54   #67
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg er vant med at mamma pyntet treet, og vi sto opp på julaften til ferdigpyntet hus.
Men sånn ble det ikke her. Ungene pynter treet. Nå har jeg kjøpt inn det meste av pynten over år, så mye 'henger sammen' der. Men likevel er det innslag av andre ting også, og det må bare være greit. Det kommer år senere der vi kan/må pynte alene. Mannen mener ikke så mye om sånt, men når han først mener noe så er det noe som betyr noe.

Sånn tenkte jeg også i dag da jeg så juletreet som jeg pyntet sammen med barna. De storkoste seg begge to!

Gammel 22-12-14, 23:16   #68
Fjols

Fjols sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det syns jeg faktisk du er om du får bestemme alt resten av året og nekter å kompromisse i jula.

Oi, jeg er nok ikke så sur som jeg kanskje fremstår, mannen syns ikke det ihvertfall.

Gammel 22-12-14, 23:21   #69
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes tvert imot, hvis man ikke bryr seg ellers i året er det merkelig å forvente seg å delta når det passer seg. Jeg har selvfølgelig ikke noe imot at mannen min er interessert i x og y, men hadde oppfattet det som merkelig at han var sesonginteressert.

Gammel 23-12-14, 00:12   #70
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun nekter slett ikke å kompromisse. Tvert i mot, ser det ut til.

Gammel 23-12-14, 10:54   #71
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fascinerende problemstilling.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 15:16   #72
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

"[/url]

Gammel 23-12-14, 15:17   #73
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kom hjem til ferdig pyntet tre. Alle de rareste og styggeste kulene er borte!!

Gammel 23-12-14, 16:28   #74
Fjols

Fjols sin avatar

Standard

Hvis jeg skulle hatt fotballjulekuler, så hadde det vært Liverpooljulekuler.

Gammel 23-12-14, 17:27   #75
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Vi krangler et par minutter om disse hvert år. Jeg gir meg alltid.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (464,4 KB, 99 visninger)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 17:43   #76
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvordan kan slike bli gjenstand for krangel?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 18:05   #77
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

var ikke de søte da?

Julepynt etter det kom barn i huset kan jo ikke bli stilrent. Bedre å gi seg over til everything-but-the-kitchen-sink-stilen.

Gammel 23-12-14, 18:32   #78
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hvordan kan slike bli gjenstand for krangel?

Synes du ikke de er skumle? Jeg synes de er stygge også, for den del. Ikke fordi de ødelegger stilen, for vi har virkelig ikke en julestil.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-14, 19:14   #79
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var en litt shady gjeng... Blikket på hun til høyre...

Gammel 23-12-14, 19:23   #80
Fjols

Fjols sin avatar

Standard

Disse hadde nok satt i gang en liten diskusjon her også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.