Sv: Sykmelder kvinner seg for å "forebygge" sykdom?
Opprinnelig lagt inn av nokon, her.
Ved å vite meir om kva ein kan gjere utan at det blir verre, vil ein gjerne få eit høgare funksjonsnivå. Og derfor vil kanskje dei som har konkrete, objektive funn som gjer denne typen kunnskap mogleg, ha større vilje til å tenke "det blir ikkje betre av å vere heime". Sjølv har eg i alle fall erfart at eg fokuserer meir på funksjon enn symptom, når eg veit korfor kroppen ikkje oppfører seg som eg forventer. Eg reduserer òg såkalla pain avoidance behavior, etter at eg har lært kva slags bevegelsar som kan føre til reell forverring eller opprettholdelse av smertene og kva som ikkje gjer det.
Det tror jeg du har rett i. Jeg har lenge gått og slitt med en skulder som har vært vond, og det å få en endelig diagnose og mulig behandling på det, etter å ha hatt vondt i nesten et halvt år (med de begrensninger det har hatt på trening, søvn (ikke lett å sove med en skulder som verker fra bakerst på rygg til langt ned i bicepsen) og jobb) var for meg en enorm lettelse. Nå vet jeg hva som er galt, hva jeg kan og ikke kan gjøre med den, hvordan den skal behandles og hvor lang tid jeg kan forvente at det tar å bli frisk, og det var som om en tung bør forsvant med en gang.