Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Rødpenntyranniet

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-14, 12:17   #16
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rødpenntyranniet

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes Sanna Sarrommas kronikk var helt på sin plass, og er så enig med henne at jeg kunne skrevet hvert eneste ord selv. Jeg forstår heller ikke hvor "klasseforakt"-beskydningene i motsvarartikkelen kommer fra? Sarromma skriver i hovedsak om lærere og journalister, yrkesgrupper med høyere utdannelse som man forvente skal beherske det norske språket bedre enn de fleste andre. Har det gått langt som at det nå blir kalt mobbing om man påpeker at norsk læreren til poden ikke kan reglene for sær-og samskriving? Jeg tenker at dersom man tar på seg å lære andre mennesker norsk uten å beherske språket selv, må man nesten finne seg i at folk reagerer. Hjelpe meg, for en gal verden!

Enig.

Og klasseforakt ser det ut som Nyhus lider av sjøl, gitt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.