Sv: All inclusive - hva tenker du?
Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.
Jeg synes det er langt enklere å ha med en stk svært aktiv sjuåring på "voksenmuseer" og liknende, og lage et fint opplegg, enn å ha med en flokk bittesmå barn på standa eller andre typiske barnevennlige steder. Før var vi ofte på tur med søsken, nieser og nevøer, og selv om det ikke er det samme som å ha mange barn selv, merker jeg at jeg blir litt provosert av ettbarnsforeldre som synser om hvor enkelt det er å gjøre Kulturelle Ting med barn på slep. Det meste er enkelt med bare ett barn. )
Tja, vi har tre små barn, har aldri vært på AI, eller chartertur generelt, og kommer neppe til å gjøre det heller. Vi er ute og farter hver dag på ferie. Vi drar ikke så ofte på museer, men i tillegg til fornøyelsesparker, safari, labyrintparker og annet som er mest for dem (ok, litt for oss også ) går vi også rundt i koselige små byer, besøker gamle slott, katedraler og lignende aktiviteter. Så feriene våre består på ingen måte av bare aktiviteter med fokus på barna, og det går faktisk veldig bra og vi storkoser oss alle sammen. Det meste er enklere og roligere med bare ett barn, helt klart, men for vår del har ikke tre barn vært noe hinder i forhold til ferievalg.