Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

What's your cultural dealbreaker?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-14, 10:31   #11
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg tror ikke jeg har noen sånne dealbreakere? Det er temaer og interesser som jeg synes er fryktelig kjedelige, men jeg synes det er et mål å kunne føre en høflig samtale med alle, også med folk som har helt forskjellige interesser og oppfatninger enn meg.

Noen ganger i løpet av et år treffer jeg menn som virkelig er fullstendig ute av stand til å føre en samtale om noe annet enn lastebiler. (Jeg har prøvd. Jeg har prøvd været, jeg har prøvd jakt, jeg har prøvd traktorer, jeg har prøvd hele repertoaret mitt av tradisjonelle mannsrolleinteresser, men det eneste er altså lastebil. ) Da sier det jo seg selv at vi ikke akkurat oppsøker hverandre utenom de settingene hvor vi må møtes, men vi omgåes jo sivilisert når vi møtes.

Og det er vel litt sånn det er? At dersom man har veldig forskjellige interesser så omgåes man ikke så mye, ut av et gjensidig ønske, mens dersom man generelt har en del sammenfallende interesser, så lever Lise, som kun leser russiske klassikere på originalspråket, fint med at Kari synes Alkymisten er det beste som er skrevet. :ikke akkurat rakettforskning:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.