|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Jeg har lest Fifty Shades, Isfolket (på ungdomsskolen) og Alkymisten (kjeeedelig) og sett nesten en hel sesong Paradise Hotel for noen år siden. Alt med passe mengde iråånisk distanse, selvsagt.
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?
Problemet er at det er jo en korrelasjon mellom hva man liker kulturelt og hvem man er - selvfølgelig er folk fulle av overraskelser og det er stor forskjell på å like ting på grunn av uttrykket heller enn innholdet (beste er jo når det er et samsvar da). Tror feks det var Tallulha som hadde et eksempel her opp med en rapper som hadde kvinnefientlige tekster. Jeg elsker mye musikk kun på grunn av uttrykket, og ikke fordi innholdet er noe å legge vekt på (eller jeg er helt uenig i). Så dette er ikke ett 1:1 forhold, men det er et forhold.
![]() |
#3 |
i tåkeheimen
|
Ja, ikke sant? Og dermed har jeg ikke nære venner uten lånekort. Men da er det ikke mangelen på lånekort som er dealbreakeren, for å si det sånn.
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What's your cultural dealbreaker?Ekte dealbreaker: hun som synes biografien til Eli Hagen var en av de beste bøkene hun hadde lest.
![]() |
#5 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|