Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekort eller julebrev?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Julekort eller julebrev?
Sender julekort 85 74,56%
Sender julebrev 13 11,40%
Sender ikke julekort eller brev 15 13,16%
Foretrekker å få julekort 26 22,81%
Foretrekker å få julebrev 10 8,77%
Spiller ingen trille om det er julekort eller julebrev jeg mottar 60 52,63%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-13, 00:11   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort eller julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg har enda til gode å lese et julebrev jeg har syntes har vært hyggelig. Som regel er det en oppramsing av selvskryt, og det finner jeg rimelig uinterressant....

Det høres egentlig ut som du ikke liker så godt de folkene som skriver julebrev til deg? Jeg synes det er hyggelig å høre om hyggelige ting venner og familie har bedrevet i året som gikk - klart, høres de veldig selvgode ut, så er det ikke så stas, og da ville kanskje ikke jeg likt dem så godt heller.

Jeg synes også det er veldig hyggelig å få julekort, men akkurat interessant er det jo ikke å lese "God jul og godt nytt år" i femten forskjellige varianter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.