Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julaftendilemma

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-13, 08:02   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julaftendilemma

Yes, man er som kvinne nødt til å være et overkjørende godstog med en ryggløs mann, for å komme skjevt ut med svigerforeldre.
Jeg synes det til tider er ganske fortvilende å diskutere denne type ting på fp, altfor ofte konkluderes det med at kvinner er helt forferdelig og storforlangede vesner som ikke tar nok hensyn til mannen. Nå vet jeg ikke hvordan det er irl og med kvinner dere kjenner på privaten, men jeg synes utgangspunktet deres er feil, spesielt når det spesifiseres i tråden -gang på gang -at man skal ta hensyn, at det er klart at det ikke bare er kvinnens tradisjoner som gjelder. Det er som man bare overser den biten og vet at håhå, neida, du har nok skylda sjøl!!

Sist redigert av Skremmern : 07-11-13 kl 08:13.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.